رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ از توزیع ۲۰۰ سبد کالا در میان افراد نیازمند این شهرستان همزمان با دهه وقف خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 24 November 2017
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ از توزیع ۲۰۰ سبد کالا در میان افراد نیازمند این شهرستان همزمان با دهه وقف خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ احمد زارعی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: ۲۰۰ سبد کالا بین افراد نیازمند شامل برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، و... به ارزش ۱۳ میلیون تومان از محل اجرای نیات واقفین خیراندیش در دهه وقف توزیع می شود.

وی افزود: یکی از اصلی ترین وظایف ادارات اوقاف و امور خیریه، اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش بر طبق نیت شخص وقف کننده می باشد و توزیع این بسته ها براساس نیات واقف نیک اندیش در بین نیازمندان انجام می شود.

زارعی از سه عدد ذبح فربانی برای ایتام به ارزش ۷ میلیون تومان در این دهه خبرداد و تصریح کرد: ۱۲ میلیون تومان لوازم‌التحریر در زمان بازگشایی مدارس در بین ایتام توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف کبودراهنگ ابراز کرد: همچنین در ایام دهه وقف اعزام پزشک به روستاهای موقوفه و ویزیت رایگان صورت می پذیرد که ۲۰ میلیون تومان در حوزه درمان هزینه شده است.

زارعی عنوان کرد: از محل اجرای نیات واقفین خیراندیش ۱۵ میلیون تومان برای ایزوگام مدرسه موقوفه در دهه وقف انجام می شود.
وی گفت: در سال جاری پنج وقف جدید در زمینه کارهای بهداشتی و درمان ، ساخت مساجد و حسینیه و... به ثبت رسیده است.

زارعی از برگزاری همایش «یاوران وقف» با حضور در هیات امنای امامزادگان، فعالان قرآنی و معتمدین خبر داد و افزود: ۲۰ نفر از واقفان و اعضای هیات امنا و فعالان قرآنی در این همایش تجلیل شدند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار