معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در جلسه ستاد مشترک طرح کرامت گفت: با توجه به گذشت یک سال از اجرای طرح کرامت مقدمات، بسترسازی و برنامه‌ریزی‌هایی این طرح به خوبی پیش می رود.
کد خبر: ۵۲۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵ 24 November 2017
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در جلسه ستاد مشترک طرح کرامت گفت: نزدیک به یک سال از اجرای طرح می‌گذرد و خیلی از مقدمات، بسترسازی و برنامه‌ریزی‌ها انجام‌شده است.

به گزارش تابناک همدان از  ملایر: عبدالعظیم رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، در جلسه ستاد مشترک طرح کرامت ضمن تبریک شکست داعش از زحمات رزمندگان و سپاه در این راه قدردانی کرد و اظهار داشت: در هفته بسیج قرار داریم و باید از این فرصت برای قدردانی از زحمات بسیج در  در 8 سال دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها استفاده کنیم.

رضایی بیان کرد: نزدیک به یک سال از اجرای طرح می‌گذرد و خیلی از مقدمات، بسترسازی و برنامه‌ریزی انجام‌شده است.

وی گفت: در سال دوم باید از این اقدامات بهره‌برداری کنیم و به سمت جمع‌بندی طرح برویم، همچنان دغدغه نتیجه دادن طرح و الگو قرار گرفتن برای سایر استان‌ها مطرح است و اگر در پایان، طرح نقصی داشته باشد مسئول هستیم. 

رضایی تصریح کرد: با توجه به مسئولیت بزرگ ملی که داریم باید از فرصت باقیمانده استفاده کنیم حداکثر موفقیت را به‌دست آوریم.

وی ضمن بیان اینکه اصلی‌ترین چالش ما در طرح کرامت مشکل منابع مالی است، افزود: باید سایر موانع و مشکلات طرح به‌طور کامل بررسی شود تا بتوانیم در جلسات کشوری به‌طور مستند برای پیشبرد بهتر کار درخواست کمک کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز بابیان اینکه مرحله گفتمان سازی و برانگیختی باید تا آخر سال به اوج خود برسد، گفت: اقدامات زیادی برای این مرحله صورت گرفته است یکی از خروجی‌های این مرحله مراجعه آلودگان در بخش‌های مختلف و درخواست کمک برای رهایی است.

مشکل منابع مالی اصلی‌ترین چالش طرح کرامت
سرهنگ ابراهیمی بیان داشت: تا زمانی که اعتبارات تخصیص داده شود باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد و هر اقدامی که قرار بر انجام آن باشد هزینه دارد اما نباید از اقدامات خود ناامید شویم و تا وصول اعتبارات می‌توانیم به بحث پیشگیری بپردازیم.

وی افزود: تاکنون افرادی که برانگیخته‌شده‌اند برای توانمندسازی مراجعه کرده‌اند اما به دلیل نبود بودجه و اعتبارات مطالبه خود را دریافت نکرده‌اند. تاکنون در شهرستان ۸۷ هزار نفر مخاطب برنامه‌های طرح کرامت بوده‌اند و این آمار بسیار خوبی برای افرادی است که نسبت به اعتیاد در آنها ایجاد حساسیت شده است.

سرهنگ داود علی بخشی فرمانده نیروی انتظامی ملایر نیز با اشاره به افزایش آمارهای کشفیات و کاهش جرائم در شهرستان عنوان کرد: مردم هنوز با عنوان طرح کرامت به خوبی آشنایی ندارند و این طرح را با طرح‌های دیگر اشتباه می‌گیرند و اگر بودجه‌ای تخصیص داده شود ابتدا باید این عنوان را برای مردم جا انداخت. 

وی افزود: با توجه به زمانی که در سال قرار داریم نباید منتظر بودجه باشیم باید با اولویت‌بندی و شناسایی ضرورت‌ها بودجه‌های جاری را در این راه هزینه کنیم و با داشته‌های خود اقدامات لازم را صورت دهیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار