کد خبر: ۵۲۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ 22 November 2017
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احمدی استاندار در عمل مدافع اقتصاد مقاومتی است.

جعفر گوهرگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: خوشبختانه با تدبیر استاندار عملگرای کهگیلویه و بویراحمد مشکل گلخانه‌های فرودگاه یاسوج برطرف شد و همچنان شاهد رونق تولید و اشتغال در این مجتمع‌ها هستیم.

این مسوول افزود: مشکلی که دو سال با آن وقت خود را تلف کرده بودیم تنها در یک ساعت توسط استاندار برطرف شد چرا که استاندار پرونده‌ها را مطالعه کرده بود و برای این موضوع مهم وقت گذاشت.

وی با قدردانی از عملگرایی استاندار گفت: با این روحیه جهادی امیدواریم که مشکلات استان در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه اقتصاد مقاومتی یکی یکی برطرف شود.

گوهرگانی افزود: وقتی مسؤول ارشد اجرایی در عمل فرمان‌بر رهبری و دولت است و دستور آن‌ها مبنی بر عمل به اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قرار می‌دهد باید منتظر رفع مشکلات باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه هم ما و هم فرودگاه یاسوج یک مجموعه و در قالب دولت جمهوری اسلامی هستیم خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی هم امروز بیش از هر چیز بر اقتصاد مقاومتی و رفع مشکل تولید تأکید می‌کند.

وی این موضوع را خبری خوش برای تولید کنندگان دانست و گفت: مطمئن باشید که تیم اجرایی استان با همه توان به دنبال رفع موانع تولید هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار