استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: بسیج کارنامه‌ای درخشان از خود به‌جای گذاشته و افتخار همه ایرانیان است.
کد خبر: ۵۲۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 22 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی ضمن تبریک هفته بسیج، از این نیرو به‌عنوان تجلی صلابت و اقتدار ملی یادکرد.

استاندار در ابتدای این پیام آورده است: بسیج مستضعفین که در پنجم آذرماه 1358 با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، چون درختی پربار ثمرات ارزشمندی در دوران‌های مختلف به بار آورده که زبان و قلم از بیان آن عاجز است.

وی در ادامه این پیام عنوان کرده است: بسیج تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و آرمان‌های امام راحل به نیرویی پرصلابت در راستای حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل‌شده و افتخار همه ایرانیان است.

استاندار قزوین در بخش دیگری از این پیام آورده است: بسیج به‌عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی در جامعه اسلامی ایران امروز در حوزه‌هایی چون سازندگی و محرومیت‌زدایی، اعتلای فرهنگ دینی و ملی و اندیشه ورزی و تولید علم و مقاومت در برابر استکبار و پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کارنامه‌ای درخشان از خود به‌جا گذاشته است.
وی همچنین در این پیام خاطرنشان کرده است: ملت شریف و بزرگ ایران همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و خود را جزوی از آن می‌دانند و هیچ‌گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان از یاد نخواهند برد.

زاهدی در این پیام عنوان کرده است: امروز به‌جرئت و با شایستگی باید از بسیج مستضعفان به‌عنوان تجلی عزت، صلابت و اقتدار ملی یاد کنیم و بدانیم که پایداری در مسیر آرمان‌های انقلاب و همچنین ادامه طریق در راه شهدای سرافراز میهن اسلامی جز با داشتن روحیه و تفکر بسیجی میسر نیست.

استاندار قزوین در پایان این پیام آورده است: اینجانب ضمن گرامی داشت هفته بسیج، این مناسبت را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بسیجیان گران‌قدر و ملت بزرگ ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور قزوین تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار