در حضور فرماندار نکا
امیدواریم با بکار بستن امکانات و منابع اشتغال بتوانیم رتبه خوبی در مقایسه با دیگر شهرستانهای استان کسب نمائیم.
کد خبر: ۵۲۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶ 22 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، فرماندار نکا اظهار داشت : عمده مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی مربوط به بیکاری جوانان است
بررسی چگونگی ایجاد اشتغال در شهرستان نکا
 
بر اساس این گزارش، احمدی در ادامه گفت: با حمایت‌های بانکی و تأمین تسهیلات اشتغال‌زایی، می‌توان گره‌های ایجاد اشتغال در شهرستان را گشود.
 
در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال با نام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال ، طبق هماهنگی های بعمل آمده جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ، به ریاست جعفر احمدی فرماندار نکا ، برگزار شد.
 
فرماندار نکا در این جلسه ضمن تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال اظهار داشت: نامگذاری سال نشان از دغدغه رهبر معظم انقلاب دارد و همه باید با الهام از منویات ایشان تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت و توسعه اشتغال پایدار به کار گرفته و زمینه های رشد و شکوفایی اقتصادی را فراهم آوریم.
 
این مسول به مشکلات اشتغال جوانان شهرستان اشاره کرد و افزود: باید همه ادارات و مسولین در جهت کمک به اشتغال و اشتغال زایی شهرستان تلاش کنند چرا که عمده مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی برخواسته از فشارهای روانی مربوط به بیکاری جوانان است.
 
فرماندار نکا ضمن بیان این مطلب که تحصیل کرده های فراوان با پتانسیل قوی دراین شهرستان وجود دارند که امیدواریم با بکار بستن امکانات و منابع اشتغال بتوانیم رتبه خوبی در مقایسه با دیگر شهرستانهای استان کسب نمائیم.
 
رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در ادامه از اداراتی که در توانستند بیش از تعهد خود اشتغالزایی نمایند ، قدردانی و افزود: امیدواریم ادارات با همت هر چه بیشتر در انجام تعهد خود تلاش نموده و زمینه ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان را فراهم نمایند.
 
احمدی افزود: با حمایت‌های بانکی و تأمین تسهیلات اشتغال‌زایی، می‌توان گره‌های ایجاد اشتغال در شهرستان را گشود.
 
این مسول تصریح کرد: اتخاذ راهکارهایی در جهت رونق‌بخشیدن به روان‌سازی و تسهیل فضای کسب و کار، مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه‌ی کارگروه اشتغال شهرستان است و این مهم، جز با جذب سرمایه‌گذاری در جهت تولید و عرضه‌ی خدمات محقق نخواهد شد.
 
فرماندارنکا گفت: برنامه‌های نهادهای مختلف شهرستان ، جز با تعامل و درک متقابل نهادها برای رفع مشکلات شهرستان محقق نمی‌شود.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان گفت: ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری، یکی از مهمترین اولویتهای دولت تدبیر و امید است و دولت از طرح های پیشنهادی برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در پروژه های اشتغال زا استقبال می کند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار