قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه حداکثر ظرفیت بیمارستان‌های همدان برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه به‌کار گرفته شد، گفت: ۱۰۷ نفر از مصدومان زلزله‌زده از بیمارستان‌های همدان مرخص شدند.
کد خبر: ۵۲۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 21 November 2017
قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه حداکثر ظرفیت بیمارستان‌های همدان برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه به‌کار گرفته شد، گفت: ۱۰۷ نفر از مصدومان زلزله‌زده از بیمارستان‌های همدان مرخص شدند.

به گزارش تسنیم،رشید حیدری مقدم ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از هم‌وطنان در حادثه غم انگیز زلزله کرمانشاه اظهار داشت: استان همدان از لحظات اولیه وقوع حادثه به عنوان اولین استان در حوزه درمان تمام ظرفیت خود را برای کمک‌رسانی و خدمات دهی به کرمانشاه اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه در ساعات اولیه وقوع حوادث 10 دستگاه آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، باگرد و تجهیزات پزشکی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شد، افزود: تیم‌های بهداشتی و درمانی همدان نیز از ساعات اولیه وقوع حوادثه برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار گرفتند.

حیدری مقدم ابراز کرد: از دیگر اتفاقات مهم در استان همدان علاوه بر اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی و تجهیزات به مناطق زلزله کمک‌رسانی تمامی ادارات و نهادهای مختلف استان در راستای تأمین نیازهای مردم زلزله زده استان کرمانشاه بود.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تأکید بر اینکه همدان به عنوان نزدیک‍‌ترین استان به کرمانشاه از ساعات اولیه وقوع حادثه زلزله تمامی امکانات استان را برای کمک‌رسانی به کرمانشاه بسیج کرد، تصریح کرد: به تمامی بیمارستان‌های استان ابلاغ شد تا نسبت به لغو تمامی عمل‌های غیر اورژانسی برای پذیرش مصدومان زلزله اقدام کنند.

حیدری مقدم با اشاره به اینکه از صبح روز وقوع حادثه 465 تخت بیمارستانی و 64 تخت آی سی یو برای پذیرش مصدومان زلزله زده استان کرمانشاه به کمیته بحران اعلام شد، ابراز کرد: 500 تخت بیمارستانی در استان همدان برای پذیرش مصدومان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه آماده و در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه 138 نفر از مصدومان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به بیمارستان‌های همدان منتقل شدند، عنوان کرد: با خدمات درمانی ارائه شده اغلب مصدومان مرخص و 31 مصدوم در بیمارستان بعثت همدان بستری هستند.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه 3 مصدوم زلزله در بیمارستان فاطمیه و یک مصدوم در بیمارستان آتیه همدان بستری شدند، اظهار داشت: تجهیزات مورد نیاز برای خدمات بهتر به مصدومان ویلچر، واکر، عصا و تشک مواج است.

حیدری مقدم با تأکید بر اینکه مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب مجمع خیران سلامت استان واریز کنند، ابراز کرد: داروهایی نیز مورد نیاز است که با این کمک‌ها داروی مورد نیاز برای مصدومان نیز تهیه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار