رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: موقوفات باید به سمتی بروند که جوانان و ساختارهای علم و فناوری بتوانند از مزایای آن برخوردار شوند.
کد خبر: ۵۲۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 21 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، بهرام بادکو در همایش وقف، علم و فناوری که امروز (۳۰ آبان) با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولین اوقاف و امور خیریه استان در سالن شهید نوروز نژاد پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را دور هم جمع شدن برای همفکری جهت شناخت ظرفیت‌های تعامل بین وقف و حوزه علم و فناوری 

عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این نوع جلسات بتواند باعث ثمرات بیشتر در جامعه شود.

وی افزود: با توجه به پیچیدگی های جامعه امروزی نسبت به جوامع گذشته ضرورت  دارد واقفین در توسعه علم و فناوری بیش از پیش همت کنند

بادکو با تاکید بر اهمیت و جایگاه وقف در آموزه‌های دینی، اظهار کرد: باید با هماهنگی لازم برنامه ریزی جهت بهره مندی  حوزه علم و فناوری از ظرفیت های وقف صورت پذیرد .

  بادکو در ادامه با اشاره به فعالیتهای پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: پارک علم و فناوری کرمانشاه به دنبال عدالت و برخورداری همه افراد صاحب ایده از این 

امکانات است و امیدواریم دانشجویان و فارغ التحصیلان بیشتری بتوانند از امتیازات آن بهره مند شوند.

وی افزود: هم اکنون در شهرستانهای کنگاور، سنقرو کلیایی، روانسر ، اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب  و کرمانشاه مرکز رشد و در شهرستانهای صحنه و دالاهو کانون شکوفایی خلاقیت داریم. 

بادکو سپس با اشاره به اتمام کار اسکلت فاز اول برج فناوری کرمانشاه اظهار کرد: فاز اول این پروژه  20 هزار متر مربع زیربنا داشته و در تلاشیم که ظرف دو سال تکمیل شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه اضافه کرد: در صورت تکمیل این پروژه  هزار دانش آموخته بخش خصوصی در این برج مشغول به کار خواهند شد.

بادکو گفت: چهار هزار متر فضای کارگاهی در منطقه چشمه سفید کرمانشاه در دست تجهیز است که از سوی استانداری بصورت امانی برای مدت 10 سال در اختیار پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار