رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: فردی که هفته گذشته در منطقه شیرسنگی همدان اقدام به قتل پیرمرد 59 ساله کرده بود، ظهر امروز /شنبه/ دستگیر شد.
کد خبر: ۵۲۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 19 November 2017
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: فردی که هفته گذشته در منطقه شیرسنگی همدان اقدام به قتل پیرمرد 59 ساله کرده بود، ظهر امروز /شنبه/ دستگیر شد.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ رضا زارعی یادآوری کرد: صبح 21 آبان سال جاری پس از تماس شهروندی با کلانتری 15 و گزارش مبنی بر وجود جسدی در میدان شیر سنگی، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از حضور ماموران در محل، آنها متوجه گونی حاوی یک جسد شدند که متعلق به مردی 59 ساله بود.

رئیس پلیس آگاهی همدان اضافه کرد: تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با حضور در محل جرم ابعاد این قتل را مورد بررسی قرار دادند.

سرهنگ زارعی افزود: پس از یک هفته تلاش شبانه روزی تیم ویژه پلیس آگاهی، مشخص شد که این فرد کارتن خواب در مکان دیگری به قتل رسیده و مقتول جسد را به منطقه شیرسنگی منتقل کرده است.

وی توضیح داد: چندی پیش مرد 32 ساله ای برای در امان ماندن مرد 59 ساله کارتن خواب از گزند سرما، وی را در پارکینگ خانه پناه می دهد.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: این جوان در ادامه به علت سوء ظن به این پیرمرد، با کوبیدن ضربات سنگ بر سر مقتول، او را به قتل می رساند.

سرهنگ زارعی گفت: پس از بررسی ابعاد پرونده عوامل پلیس آگاهی در یک اقدام ضربتی قاتل را دستگیر کرده و به علت وجود مدارک و مستندات دقیق، قاتل به عمل خود اعتراف کرد.

یکشنبه هفته گذشته این جسد داخل گونی در میدان شیر سنگی همدان کشف شده بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار