رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان، از افتتاح مرکز قرآنی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان همزمان با سومین روز از دهه وقف خبرداد.
کد خبر: ۵۲۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 19 November 2017
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان، از افتتاح مرکز قرآنی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان همزمان با سومین روز از دهه وقف خبرداد.

به گزارش ایکنا؛ حجت الاسلام سیدعلی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان اظهار کرد: آستان مقدس امامزاده عبدالله این شهرستان دارای دو صحن بالا و زیرین است که مرکز قرآنی در طبقه زیرین این حرم است.

وی افزود: مرکز قرآنی یک مجموعه ای هشت کلاسه است که عملیات عمرانی آن تکمیل شده است و در سومین روز از ایام دهه وقف افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: در این مرکز یک کلاس ویژه حفظ مجازی قرآن کریم که برای نخستین بار در شهرستان دایر شده و کارشناسان از طریق تماس های تلفنی پیگیر حفظ قرآن کریم شرکت کنندگان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان اظهار کرد: کارشناسان و مربیان به صورت روزانه با شرکت کنندگان ارتباط و پیگیر محفوظات آنان می شوند و در پایان سال آزمون و گواهینامه به آنان اعطاء می شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ۷۰۰ نفر در مرکز حفظ قرآن کریم ثبت نام کرده اند، عنوان کرد : مربی به صورت روزانه به شرکت کنندگان خدمات ارائه می دهند.

وی گفت: همچنین کارگاه های آموزشی شامل اخلاق، احکام، کلاس، قرائت قرآن و تجوید در مرکز قرآنی امامزاده عبدالله (ع) شهرستان همدان دایر است.

این مقام مسئول یادآور شد: در سطح شهرستان همدان ۲ هزار نفر برای کلاس های حفظ حضوری قرآن کریم ثبت نام کردند که در این مرکز قرآنی ۱۵۰ نفر تحت آموزش هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار