مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین این اداره کل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد.
کد خبر: ۵۲۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 19 November 2017
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین این اداره کل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد.

به گزارش مهر، محمد رودباری در جمع خبرنگاران بابیان اینکه ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین این اداره کل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد، اظهار داشت: این ماشین آلات شامل ۲۷ دستگاه کامیون و ۱۳ دستگاه تریلر است.

وی افزود: به دنبال وقوع زلزله در استان کرمانشاه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بسیج ماشین آلات سنگین راهداری به مناطق آسیب دیده اعزام و به کمک مصدومان و آسیب دیدگان از حادثه پرداختند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همچنین از ثبت پنج ‌میلیون و ۷۴۰ هزار تردد وسایل نقلیه در ایام اربعین حسینی در جاده‌های استان خبر داد.

محمد رودباری اظهار داشت: از هشتم تا بیست و دوم آبان ماه تعداد پنج میلیون و ۷۴۰ تردد از جاده‌های استان همدان انجام‌شده است.

وی افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته و اجرای طرح ۱۶ درصد افزایش داشته است.

رودباری یادآور شد: در اجرای این طرح ۳۸۲ هزار تردد متوسط روزانه ثبت شده که با افزایش ۱۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبرو بوده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: میزان تردد در محور همدان - کرمانشاه ۷۱۱ هزار و در محور همدان - تهران ۷۹۱ هزار تردد بوده است.

محمد رودباری ادامه داد: بیشترین میزان تردد در محور همدان – تهران بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

وی به درصد تخلفات سه گانه شامل سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز در این مدت اشاره و عنوان کرد: این میزان نسبت به کل تردد ۱۶ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همچنین از جابجایی شش میلیون و ۵۳۰ هزارو ۲۸۷ تن کالا در هفت ماهه سال جاری در استان خبر داد.

محمد رودباری اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: سیمان، محمولات معدنی، محصولات کشاورزی و محمولات نفتی شامل نفت کوره، بنزین و گازوییل از جمله کالاهایی است که در این مدت جابجا شده است.

رودباری با اشاره به اینکه در این مدت میزان تناژ در استان همدان ۶ میلیون ۵۳۰ هزارو ۲۸۷ تن بوده است، یادآور شد: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به تعداد بارنامه های صادر شده در استان همدان در مدت ۷ ماهه سال جاری اشاره و عنوان کرد: این میزان کالای جابه جا شده با ۴۳۹ هزار بارنامه حمل شده که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار