در این مراسم مداحان اهل بیت(ع) به ذکر نوحه و مرثیه در رثای حضرت ثامن‌الحجج (ع) و خاندان عصمت و طهارت (ص) پرداختند و نماهنگی زیبا از تعویض پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) که در سال 1379 با حضور مقام معظم رهبری انجام شده بود، برای حاضرین به نمایش درآمد.
کد خبر: ۵۲۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 19 November 2017
با حضور معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی(ع) و در آخرین روز از ماه صفر، پرچم متبرک بارگاه ثامن الحجج(ع) به جلسات قرآن دخترانه مکتب امام زمان(عج) همدان اهدا شد.

به گزارش تسنیم، همزمان با سالروز شهادت امام علی ‌ابن موسی‌الرضا (ع) در مراسمی با حضور معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) به جلسات قرآن دخترانه مکتب امام زمان(عج) در حسینیه امام خمینی(ره) همدان اهدا شد.

استاد حوزه علمیه در این مراسم در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه دختران پس از رسیدن به سن تکلیف باید مراقب حجاب اسلامی و انجام واجبات باشند اظهار داشت: پرهیز از بی‌حجابی  و ارتباط با نامحرم باید سرلوحه دختران در زندگیشان باشد.

حجت‌الاسلام محمد محمدی با اشاره به برخی فضائل امام رضا(ع)  افزود: توسل به ائمه اطهار (ع) بویژه حضرت ثامن الحجج (ع) در زندگی جوانان می‌تواند راهگشای آنان برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت باشد.

در این مراسم مداحان اهل بیت(ع)  به ذکر نوحه و مرثیه در رثای حضرت ثامن‌الحجج (ع) و خاندان عصمت و طهارت (ص) پرداختند و نماهنگی زیبا از تعویض پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) که در سال 1379 با حضور مقام معظم رهبری انجام شده بود، برای حاضرین به نمایش درآمد.

همچنین در این مراسم معنوی از خواهر شهید بزرگوار میرزا آقاجانی، به نمایندگی از خانواده شهید تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد و در ادامه برنامه پرچم متبرک آستان قدس رضوی(ع) توسط خادمان امام رضا (ع) برای حاضرین رونمایی و به جلسات قران دخترانه مکتب امام زمان (عج) همدان اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار