رئیس سازمان نظام مهندسی ایران، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال مناسب و پایدار را در گرو رونق فعالیت‌های عمرانی،‌ ساخت و ساز و خصوصا بهبود وضعیت مسکن می‌داند.
کد خبر: ۵۲۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 18 November 2017
به گزارش تابناک : فرج‌الله رجبی در دیدار با مدیر امور شعب بانک مسکن استان فارس با بیان اینکه درصد بالایی از آسیب‌های اجتماعی ریشه در بیکاری دارد،‌ رونق بخش مسکن را کمکی بزرگ برای رفع این معضل دانست و گفت: دیدگاه‌های مختلفی در خصوص رفع مشکلات ساخت و ساز در کشور وجود دارد، داشتن نگاهی کارشناسانه و علمی بهترین راه برای ارائه راهکارهای مناسب و رونق بخشیدن به حوزه مسکن و ساختمان است. 
وی در این خصوص بانک مسکن را مشاوری متخصص در ارائه پیشنهادات، نقاط ضعف و چالش‌های پیشروی بخش مسکن قلم داد و اضافه کرد: برای ایجاد رابطه ای منطقی بین سازندگان، فروشندگان و خریداران باید از مدیریتی مشارکتی متشکل از نهادها، موسسات و بانک های مرتبط با بخش مسکن استفاده کرد. 
مدیر شعب بانک مسکن استان فارس نیز با بیان اینکه وظیفه اصلی بانک مسکن ارائه تسهیلات برای افزایش عرضه و تقاضای مسکن است، گفت: بانک مسکن سال گذشته بیشترین سهم را در ارائه تسهیلات در کل کشور داشته و 10 درصد از تسهیلات بدون سپرده را پرداخت کرده است. 
علی کمالی ادامه داد: حدود 12 هزار واحد مسکونی به غیر از مسکن مهر در استان فارس در حال ساخت است؛ در حوزه تقاضا بانک مسکن با ارائه وام 120 میلیون تومانی خرید مسکن با کمترین نرخ سود تسهیلات بانکی سبب شده تا کنون 13 هزار نفر متقاضی خرید خانه در تمام شعب این مدیریت سپرده گذاری کنند. 
کمالی از سهم 30 درصدی نقدینگی و 12 درصدی اشتغال در حوزه مسکن خبر داد و ابراز امیدواری کرد با حرکت پیشران بانک مسکن شاهد افزایش اشتغال و خانه دار شدن مردم باشیم .






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار