رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان عنوان کرد: رسیدگی به شهرستان‌ها، تقویت، حمایت و تجهیز شهرستان‌ها جزو اولویت اصلی کاری هیأت‌رئیسه جدید است.
کد خبر: ۵۲۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 18 November 2017
رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان توسعه همگانی این رشته ورزشی را یکی از اولویت‌های مهم این هیات ورزشی دانست.

به گزارش فارس؛ حمیدرضا یاری با بیان اینکه رشته تیراندازی با کمان همدان در حال تحولی عظیم است، اظهار کرد: تجهیز سایت تخصصی تیر و کمان، تعمیر و تجهیز دفتر هیات تیراندازی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، جلسات هیأت رئیسه، برگزاری مسابقات انتخابی استان با عنوان جام رمضان برای نخستین بار در استان با حضور بیش از 70 کماندار بانو و آقا در دو رشته کامپوند و ریکرو و همچنین برگزاری موفق مسابقات قهرمانی کشور از جمله اقدامات صورت گرفته در هیأت تیراندازی استان همدان است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های فامنین، ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد دارای استعدادهای بالقوه‌ای هستند که به دلیل نبود تجهیزات نتوانسته‌اند خیلی خود را مطرح کنند.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان عنوان کرد: رسیدگی به شهرستان‌ها، تقویت، حمایت و تجهیز شهرستان‌ها جزو اولویت اصلی کاری هیأت‌رئیسه جدید است.

وی افزود: تمام تلاش هیات بر این است تا بتواند این رشته ورزشی را در بعد همگانی توسعه دهد و در این راستا در حال عقد قرار داد و تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای قشرهای مختلف مردم هستیم.

یاری گفت: به اهالی ورزش و علاقه‌مندان به این رشته این نوید را می‌دهیم که با تلاش و برنامه‌ریزی هیات‌رئیسه و دبیر هیات و با وجود استعدادهای ناب در این رشته خبرهای خوشی در آینده از کمانداران همدانی خواهند شنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار