رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه روزگذشته ۴ اکیپ درمانی و بهداشتی همدان به مناطق زلزله اعزام شدند، گفت: تا کنون ۱۲۴ مصدوم در بیمارستان‌های همدان بستری شدند.
کد خبر: ۵۲۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 18 November 2017
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه روزگذشته ۴ اکیپ درمانی و بهداشتی همدان به مناطق زلزله اعزام شدند، گفت: تا کنون ۱۲۴ مصدوم در بیمارستان‌های همدان بستری شدند.

به گزارش تسنیم؛ سید‌حبیب‌الله موسوی‌بهار در مورد اعزام نیروهای بهداشتی و درمانی همدان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اظهار داشت: همدان معین استان کرمانشاه است و از زمان وقوع حادثه غم‌انگیز زلزله تا امروز نیروهای بهداشتی و درمانی به مناطق در حال اعزام هستند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته 4 اکیپ دیگر برای ارائه خدمات به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند، گفت: اکیپ‌های اعزام شده به مناطق زلزله‌زده در قالب گروه‌های مختلف 20 تا 30 دانشجوی پزشکی، 40 نفر نیروهای پزشکی، ماما و بهداشتی، 15 نفر از نیروهای بسیج جامعه پزشکی و نیروهایی که خودجوش برای حضور در منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند.

موسوی‌بهار با بیان اینکه تعدادی از آمبولانس‌های فوریت پزشکی همدان در مناطق زلزله‌زده مستقر است که احتمالا امروز به همدان برگردند،‌ افزود: نیروهای بهداشتی و درمانی استان همچنان در مناطق زلزله‌زده خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز کرد: به دلیل اینکه در مناطق زلزله زده فضای مناسبی برای استقرار بلند مدت نیروهای بهداشتی و درمانی وجود ندارد تقریبا نیروها در حال تغییر بوده و نیروهای جدیدی به مناطق اعزام می‌شوند.

موسوی‌بهار با اشاره به اینکه از از دو روز گذشته انتقال مصدومان زلزله برای بستری در بیمارستان‌های همدان انجام نشده است، گفت: با شروع انتقال مصدومان زلزله به بیمارستان‌های همدان تا دو روز گذشته 124 مصدوم در بیمارستان‌های همدان بستری شده که تعدادی از آنها ترخیص شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار