فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اشتغال جوانان گفت: در حال حاضر سیاست دولت کمک به تعاونی‌ها است که در کشور هم خوب جواب داده و تسهیلات مناسبی هم در اختیار آنها قرار می‌دهند.
کد خبر: ۵۲۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 18 November 2017
فرماندار ملایر گفت: روند عوام‌فریبی بی‌عدالتی و دادن کارهای بزرگ به انسان‌های کوچک دوامی نخواهد داشت و روبه‌زوال است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر:عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در دیدار با جوانان ستاد دکتر روحانی در ملایر ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله در استان کرمانشاه اظهار داشت: زلزله واقعی جهل عوام‌فریبی وبی اخلاقی افرادی است که هیچ نقش و دستاوردی در انقلاب نداشته‌اند والان مدعی هستند.

وی بیان کرد: شماها نیروهای جوان، باانگیزه و باسوادی هستید که می‌توانید در قالب تعاونی‌ها و دادن طرح‌های مناسب  برای خودتان و سایر افراد جامعه ایجاد اشتغال نمایید.

وی با اشاره به بیانه‌ای که در حمایت از مسائل اخیر شهرستان صادر  شده عنوان کرد: این مواردی که در خصوص جابجایی مدیران شهرستان اشاره‌شده از روی ناآگاهی و بی‌اساس است ولی بنده از تمامی اختیاراتم برای پیشرفت در سطح شهرستان استفاده خواهم نمود.

رضایی تصریح کرد: نباید به اختلافات و حرف‌های نادرست در جامعه دامن زد و اوضاع را متشنج نمود و بنده هم قصد ندارم جوابی به این بیانیه بدهم تا همچنان آرامش در جامعه حکم‌فرما باشد.

وی یادآور شد: روند عوام‌فریبی، بی‌عدالتی و دادن کارهای بزرگ به انسان‌های کوچک دوامی نخواهد داشت و روبه‌زوال است.

فرماندار ملایر خطاب به جوانان تأکید کرد: شماها به خودتان اجازه ندهید که تحت تأثیر ایزگونه القائات قرار بگیرید که این‌گونه رفتارها دوامی ندارد.

وی افزود: ارزش آدمی به این است که درست فکر کند، درست تصمیم بگیرد و درست‌کارها را پیش ببرد.

رضایی خاطرنشان کرد: در بحث‌های سیاسی نباید خیلی آرمان‌گرا فکر کرد و باید باملاحظه و احتیاط و عدم تحریک منفی جامعه پیش رفت ولی درعین‌حال روی آرمان‌ها ایستاد.

وی در ادامه گفت:  بیکاری در بین جوانان در جامعه وجود دارد و همان‌طور که معصومین (ع) گفته‌اند اگر فقر از یک دربیاید ایمان از در دیگر می‌رود و این وظیفه همه مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دو چندان می‌کند.

وی گفت: درگذشته استخدام‌هایی خارج از ضوابط اداری مرسوم انجام گرفت و باعث شد حجم دولت زیاد بشود و دولت را تا چندین سال درگیر مشکلات عدیده‌ای نماید.

وی در رابطه با اشتغال جوانان اظهار امیدواری کرد و گفت: در حال حاضر سیاست دولت کمک به تعاونی‌ها است که در کشور هم خوب جواب داده و تسهیلات مناسبی هم در اختیار آنها قرار می‌دهند.


تعاونی‌ها راه گشای برون‌رفت از بحران بیکاری


معاون استاندار اظهار کرد: شماها نیروهای جوان، باانگیزه و باسوادی هستید که می‌توانید در قالب تعاونی‌ها و دادن طرح‌های مناسب هم برای خودتان و هم برای سایر افراد جامعه ایجاد اشتغال نمایید.

وی ادامه داد: هیچ‌وقت یک دست صدا ندارد ولی اگر بتوانید به‌صورت جمعی و باهم کارکنید قطعاً گشایش‌هایی صورت خواهد گرفت و پیشرفت خواهید کرد.

وی با اشاره به نقش بانوان در جامعه و خانواده افزود: باید شرایط را طوری برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم ضمن حفظ حرمت و جایگاه بانوان در خانواده از آنها در کارهای مدیریتی در جامعه بیشتر استفاده کنیم. 

در ادامه نماینده جوانان ستاد دکتر روحانی در ملایر نیز ضمن تسلیت به خانواده‌های بازمانده از زلزله غرب کشور عنوان کرد: در کمال صداقت و به‌دوراز ریا و تزویر به‌کارمان ادامه می‌دهیم و به آینده نیز امیدوار هستیم.

وی ضمن دفاع از فرماندار سخت‌کوش و ارزشی شهرستان و محکوم کردن بیانیه‌های اخیر و کذب دانستن آن‌که قصد تشنج در جامعه را دارد کرد: از منتقدان می‌خواهیم که به‌جای دامن زدن به اختلاف‌ها و کشاندن آن به فضاهای مجازی بیایند و صحبت‌هایشان را در فضای کارشناسی بیان کنند تا اگر مشکلی هم وجود دارد با گفتمان مرتفع شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار