فرماندار شهرستان رزن گفت: تولید لامپ‌های ال ای دی در شهرستان رزن به زودی آغاز مي‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 21 November 2017
فرماندار شهرستان رزن گفت: تولید لامپ‌های ال ای دی در شهرستان رزن به زودی آغاز مي‌شود.

به گزارش فارس؛ فتحعلی حسینی اظهارکرد: تولید آزمایشی لامپ‌های ال ای دی ظرف یک ماه آینده در فاز دوم با سرمایه‌گذاری 4 میلیاردی بخش خصوصی در شرکت رایان نیک آغاز خواهد شد.

وی تولید لوازم الکترونیکی شامل انواع کیت‌ها و بردهای آموزشی، انواع منابع تغذیه صنعتی و آزمایشگاهی، انواع نوسان نما، انواع مولی متر، انواع لامپ‌های ال ای دی و فانکشن ژنراتور را از جمله محصولات این شرکت برشمرد.

فرماندار شهرستان رزن ادامه داد: شرکت بین‌المللی الکترونیک رایان نیک در سال 1395 اقدام به احداث کارخانه‌ای به مساحت 14 هزار متر مربع در شهرک صنعتی رزن واقع در استان همدان کرده که فاز اول این شرکت در مساحت 6 هزار متر است.

وی اضافه کرد: رایان نیک اولین شرکت در حوزه آزمایشگاهی مهندسی برق و الکترونیک است که از فاز تولید کارگاهی به تولید کارخانه‌ای ارتقا یافته است.

حسینی گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد تومانی که یک میلیارد تومان آن تسهیلات است؛ ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بین‌المللی رایان نیک الکترونیک در سه فاز تعریف شده است که فاز اول با اشتغالزایی 50 نفر قابل افزایش تا 100 نفر شروع به کار کرده است.

فرماندار شهرستان رزن اظهار داشت: فاز سوم شرکت رایان نیک الکترونیک در دست ساخت بوده که با تولید باطری های صنعتی آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: در صورت راه‌اندازی فاز سوم این شرکت برای 150 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

حسینی یادآور شد: شهرستان رزن در چهار ماهه نخست سالجاری رتبه سوم جذب تسهیلات اشتغال را کسب کرده که در همین راستا 64 میلیارد تومان جذب شده است.

وی افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در شهرستان را یکی از عوامل رشد و توسعه عنوان کرد و اظهار کرد: سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان رزن را داشته باشند از تخفیف مالیاتی تا 20 سال برخوردار خواهند شد.

فرماندار شهرستان رزن افزود: از دیگر مواردی که برای سرمایه‌گذاران در شهرستان مد نظر قرار گرفته اعطای تسهیلات با سود چهار درصد به سرمایه‌گذاران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار