حمیدوند با اشاره به ترک برداشتن دیوار برخی منازل در این شهرستان افزود: بر اساس برخی گزارشها در اثر این زلزله دیوار چند منزل مسکونی در سطح شهرستان دچار ترک خوردگی شده است.
کد خبر: ۵۲۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 14 November 2017
فرماندار نهاوند گفت: بر اثر شدت زلزله شب گذشته در منطقه سرپل ذهاب که دامنه لرزش آن به شدت در این شهرستان احساس شد آب رودخانه سراب گیان نهاوند گل آلود شد.

به گزارش ایرنا؛ کریم حمیدوند افزود: با توجه به اینکه تاکنون وقوع این امر در رودخانه گیان سابقه نداشته و همزمان با وقوع زلزله این وضعیت برای رودخانه به وجود آمده لذا پیش بینی می شود به احتمال قوی در اثر جابجایی حفره های زیر زمینی آب این رودخانه گل آلود شده باشد.

وی گفت: همچنین براساس گزارش بخشدار گیان دیوار درمانگاه شهر گیان و حیاط و منزل یکی از ساکنان شهر گیان بر اثر لرزش شدید زلزله شب گذشته ترک برداشته است.

حمیدوند با اشاره به ترک برداشتن دیوار برخی منازل در این شهرستان افزود: براساس برخی گزارشها در اثر این زلزله دیوار چند منزل مسکونی در سطح شهرستان دچار ترک خوردگی شده است.

وی گفت: ستاد بحران نهاوند پس از وقوع زلزله در غرب کشور به صورت آماده باش درآمده است افزود: همه امکانات امدادی و بهداشتی برای کمک رسانی مهیا شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران نهاوند افزود: نیروهای فنی و درمانی از این شهرستان به مناطق زلزله زده اعزام شده است و در ساعات اولیه امروز سه تیم فنی شامل هشت نفر تکنسین برق به همراه یک بالابر و 2 خودرو برای انجام امور مربوط به برق به غرب کشور اعزام شدند.

فرماندار نهاوند اضافه کرد: علاوه بر این امروز یک تیم پزشکی شامل پنج نفر از کارشناسان مرکز بهداشت جهت انجام امور درمانی و بهداشتی به کرمانشاه اعزام شدند.

حمیدوند گفت: این شهرستان آماده اعزام هر نوع کمک های انسانی و امدادی به مناطق زلزله زده است و در تماسهایی که مردم با ما داشته اند تعداد زیادی نیز آماده اهدای خون در صورت نیاز هستند.

به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه، کرمانشاه را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور و برخی کشورهای منطقه احساس شد.

این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داد و محل وقوع آن حوالی شهر 'ازگله' در استان کرمانشاه گزارش شده است.

طبق اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران محل دقیق وقوع این زلزله در طول جغرافیایی 45.9 و عرض جغرافیایی 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار