با حضور مسؤولان استانی صورت گرفت
در مراسمی با حضور محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان استانی از لوح یادبود ساختمان تجاری تقدیر شده «مهر و ماه» در طراحی نما رونمایی شد.
کد خبر: ۵۲۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱ 12 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، در مراسمی با حضور محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، مسعود حق‌لطفی مدیرکل راه و شهرسازی، حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، پیرمرادی مدیرکل دفتر فنی استانداری، قاسمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، وثیق‌نیا رئیس نظام مهندسی، سلطانیه رئیس انجمن انبوه‌سازان و جمعی از مدیران و مهندسان، لوح یادبود بتنی مجتمع تجاری مهر و ماه که در بخش طراحی نما در دومین جشنواره ساختمان‌های برتر استان مورد تقدیر قرار گرفته بود، رونمایی شد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به وجود 65 هزار طرح نیمه‌کاره در کشور گفت: تکمیل این طرح ها به 6 هزار میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

وی افزود: با توجه به بودجه محدود دولت باید برای تکمیل این طرح‌ها از ظرفیت بخش خصوصی بهره ببریم.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی نه تنها رقیب دولت نیست بلکه بازوی توانمندی برای آن در پیشبرد امور مختلف محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم بازنگری در هزینه‌کرد منابع و بودجه ادامه داد: سال گذشته 80 درصد از بودجه دولت تنها به هزینه‌های جاری اختصاص یافت در حالی که سهم برخی از وزارتخانه‌ها همانند آموزش و پرورش تنها 1.5 درصد باقیمانده هزینه‌ها بود.

محمدی با بیان اینکه برای پیشبرد کارهای خود نیازمند بهره‌گیری هرچه بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی هستیم، ادامه داد: امروز این بخش در دنیا نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در این راه دولت‌ها هم به عنوان پشتیبان و همراه آن را یاری می‌کند.

وی اضافه کرد: متأسفانه روند استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در کشور بسیار کُند بوده تا جایی که از 65 هزار طرح نیمه کاره موجود در کشور تاکنون تنها چهار هزار و 131 مورد آن به این بخش واگذار شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: جهت‌گیری‌های کلی ما در مدیریت کشور باید استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود باشد و در راستای ورود بخش خصوصی به کارها هم باید طوری رفتار کرد تا این بخش با میل و رغبت وارد امور شده و به فعالیت بپردازد.

در پایان این آیین از لوح ساختمان برتر استان قزوین در بخش نما که از سوی داوران دومین جشنواره ساختمان‌های برتر استان به مجتمع مهر و ماه اختصاص داده شد، رونمایی شد.

دومین جشنواره ساختمان‌های برتر استان قزوین در دو بخش ساختمان‌های دو تا هفت طبقه و مجتمع‌‌های بالای 30 واحد در بخش معماری و کیفیت ساخت 27 مهر ماه در قزوین برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار