امام جمعه‌ موقت شیراز :با بیان اینکه شهرداری باید دست از سرکیسه کردن مردم برداشته و مانند بانک‌ها حرام خواری نکند، گفت: آیا پولی که شهرداری بابت قطع درخت از شهروندان می‌گیرد صرف کاشت درخت می‌کند؟ چرا شهرداری هزینه زمین‌هایی که از مردم گرفته است را پرداخت نمی‌کند؟ با بیان اینکه شهرداری باید دست از سرکیسه کردن مردم برداشته و مانند بانک‌ها حرام خواری نکند، گفت: آیا پولی که شهرداری بابت قطع درخت از شهروندان می‌گیرد صرف کاشت درخت می‌کند؟ چرا شهرداری هزینه زمین‌هایی که از مردم گرفته است را پرداخت نمی‌کند؟
کد خبر: ۵۲۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ 10 November 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا: حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی، در خطبه‌های نماز جمعه 19 آبان شیراز، با این تاکید که پول‌های ناروایی با عنوان عوارض از مردم دریافت می‌شود، گفت: آنچه به‌عنوان عوارض از مردم گرفته می‌شود در واقع پول زور است؛ نه اینکه عوارض گرفته نشود اما باید مردم توان پرداخت آن را داشته باشند.

او با قدردانی از شهردار سابق و شورای چهارم شیراز، تاکید کرد که بسیاری از شهروندان توان پرداخت عوارض و مالیات‌های تعیین شده را ندارند و به همین دلیل با مشکلاتی روبرو می‌شوند.

امام جمعه‌ موقت شیراز با بیان اینکه شهرداری باید دست از سرکیسه کردن مردم برداشته و مانند بانک‌ها حرام خواری نکند، گفت: آیا پولی که شهرداری بابت قطع درخت از شهروندان می‌گیرد صرف کاشت درخت می‌کند؟ چرا شهرداری هزینه زمین‌هایی که از مردم گرفته است را پرداخت نمی‌کند؟

رضوی‌اردکانی از شورای پنجم شهر شیراز خواست که به‌جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و دعواهای سیاسی، به مسائلی که گریبانگیر شهر و مردم است بپردازند و گفت: تمام پول‌هایی که به ناحق و به اسم عوارض و مالیات از مردم دریافت شده باید به مردم بازگردانده شود.

امام‌ جمعه‌ موقت شیراز همچنین با انتقاد از بانک‌هایی که ضمن نادیده گرفتن قانون سود بانکی را کاهش نداده‌اند، گفت: امروز مراکز تولیدی که عامل اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند به دلیل نیازهای مالی تعطیل می‌شوند و بانک‌ها هم از آنها حمایت نمی‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار