سرهنگ"بزرگعلی نوری"گفت: اکیپ نظارتی ستاد فرماندهی استان همدان و شهرستان بهار متشکل از معاون هماهنگ‌کننده استان و فرمانده انتظامی شهرستان بهار در حال بازدید از یگان‌های انتظامی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی یک دستگاه خودرو وانت مزدا که حامل تعدادی پرنده بود را متوقف کردند.
کد خبر: ۵۲۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 10 November 2017
کاهش 80 درصدی تصادفات فوتی 

فرمانده انتظامی استان از کاهش 80 درصدی تصادفات فوتی در جاده های استان از آغاز طرح اربعین تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبرداد. 

سردار کامرانی صالح در مصاحبه با واحد خبر سیمای استان گفت: برنامه ریزی ها و اقدامات لازم در حوزه های ترافیکی ،امنیتی و انتظامی برای تردد امن زائران و همچنین پوشش  انتظامی و ترافیکی بیش از 40 ایستگاه صلواتی هم در استان به صورت مطلوبی اجرایی شده است.

سردار کامرانی صالح در ادامه با اشاره به افزایش 50 درصدی حجم تردد ها  نسبت به سال گذشته درجاده های استان گفت: از آغاز طرح اربعین تا کنون  شاهد تردد بیش از 3 میلیون خودرو در مسیر رفت و برگشت در  جاده های استان می باشیم.

وی با اشاره به استقرار 120تیم پلیس راه وترافیکی در محورهای مواصلاتی استان گفت: از آغاز طرح اربعین تا کنون  80 درصد تصادفات فوتی در جاده های استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:توصیه ما به زائران عزیز این است که حتماً مدارک لازم از جمله روادید و گذرنامه  را به همراه داشته باشند تا در خروج از کشور در مرز ها دچار مشکل نشوند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به اینکه تعداد زیادی از زائران عزیزدر حال برگشت از این سفر معنوی هستند گفت:زائران گرامی باید حتما سفر خود را مدیریت کنند و اگر احساس خستگی می کنند از خدمات ایستگاه های صلواتی استفاده کنند تا به سلامت به شهرهای خود برگردند. 


توقیف محموله پرندگان کمیاب 

فرمانده انتظامي شهرستان بهار از دستگيري قاچاقچيان  پرندگان کم ياب در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ"بزرگعلي نوري"در تشريح اين خبر عنوان داشت: اکيپ نظارتي ستاد فرماندهي استان همدان و شهرستان بهار متشکل از معاون هماهنگ کننده استان و فرمانده انتظامي شهرستان بهار و هيئت همراه عصر روز گذشته در حال بازديد از يگان هاي انتظامي در مسير تردد زائران اربعين حسيني یک دستگاه خودرو وانت مزدا که حامل تعدادي پرنده بود را به منظور بررسي بيشتر متوقف کردند.

سرهنگ نوري افزود: در بازرسي بعمل آمده از اين خودرو تعداد 15 بهله پرنده زينتي و نادر و يک قلاده سگ با نژاد مشخص از خودرو کشف و با دعوت از کارشناس منابع طبيعي مشخص شد که اين پرندگان مکشوفه سهره و توسکا بوده که قصد انتقال آن را داشته اند. 

اين مقام انتظامي در ادامه  گفت: در اين رابطه 2 نفر دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قضائي به مرجع قضائي اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار در خاتمه با اشاره به لزوم حفظ منابع طبيعي و حراست از گونه هاي کم ياب زيست محيطي در منطقه عنوان کرد: گونه هاي زيست محيطي کم ياب که در حال حيات هستند بسيار ارزشمند بوده و نشان از تاريخ زيستي منطقه و به نوعي گنجينه هاي کم ياب در غرب کشور است که هر از گاهي موجب تعرض افراد سود جو و شکارچيان قرار گرفته اما بحمداله هوشياري پليس راحتي خيال را از اين گونه افراد سود جو و شکارچيان غير مجاز، گرفته است.

کشف سيگار قاچاق در رزن 

فرمانده انتظامي شهرستان رزن از توقيف یک خودرو و کشف 40 هزار نخ سيگار قاچاق در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "محمدباقر سلگي" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي ارتقا امنيت اجتماعي و جلوگيري از ورود کالاي قاچاق و عرضه و توزيع آن، مامورن كلانتري 11 شهرستان رزن در حين اجراي طرح ايست و بازرسي مقطعي به يكدستگاه خودرو پژو 405 مشكوك و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازديد اوليه از اين خودرو تعداد 40 هزار نخ انواع سيگار قاچاق به ارزش 25 میلیون ریال کشف و متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به شوم بودن پديده قاچاق عنوان داشت: اين پديده شوم به فلج کردن اقتصاد و از بين رفتن توليدات داخل کشور مي انجامد و نیروی انتظامی همواره با عزمي راسخ و تعهد خدمتي در مبارزه بي امان با اين پديده شوم تلاش می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار