عرفی یگانه معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر همدان به اعلام آماری از حوادث و امدادرسانی به زائران پرداخت و گفت: از هفتم تا شانزدهم آبان ماه تعداد ۱۰ مورد حوادث شامل ۴ حادثه جاده‌ای و ۶ مورد اسکان و امدادرسانی به ۴ مصدوم توسط معاونت امداد و نجات این جمعیت صورت گرفته که یک نفر تحت درمان سرپایی قرارگرفته و ۳ نفر به بیمارستان انتقال‌یافته اند.
کد خبر: ۵۲۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸ 07 November 2017
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آمار خدمات و تجهیزات به کار گرفته شده این جمعیت در مراسم اربعین حسینی را اعلام کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان همدان برای اسکان اضطراری 32 هزار نفر از زوار در سطح استان آمادگی دارد.

به گزارشتابناک همدان؛ حمید عرفی یگانه اظهار کرد: 15 نفر از امدادگران، این جمعیت شامل 11 درمانگر اضطراری ، 2 نجاتگر و 2 راننده آمبولانس به کشور عراق اعزام شده اند.

وی تعداد خودروهای امدادی اعزام شده را 3 دستگاه بیان کرد و افزود: 2 دستگاه آمبولانس و یک تریلر جهت حمل دارو به کشور عراق اعزام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تعداد پتوهای تحویلی به حسینیه ها و مواکب و محل های اسکان در استان همدان را 5 هزار و 243 تخته اعلام کرد و اظهار داشت: 18 پایگاه شامل 13 پایگاه ثابت و 3 پایگاه سیار و 2 پایگاه موقت این جمعیت آماده ارائه خدمات به زائران حسینی هستند.

عرفی یگانه در ادامه به اعلام آماری از حوادث و امدادرسانی به زائران پرداخت و گفت: از هفتم تا شانزدهم آبان ماه تعداد 10 مورد حوادث شامل 4 حادثه جاده ای و 6 مورد اسکان و امداد رسانی به 4 مصدوم توسط معاونت امداد و نجات این جمعیت صورت گرفته که یک نفر تحت درمان سرپایی قرار گرفته و 3 نفر به بیمارستان انتقال یافته اند.

وی از اسکان 147 زائر در پایگاههای امداد و نجات خبر داد و اظهار داشت: در این مدت تعداد 5 مورد اعزام آمبولانس برای امدادرسانی به زوار داشته ایم.

وی تعداد نجات گران شرکت کننده در طرح 20 روزه امدادرسانی به زائران پیاده روی اربعین حسینی را هزار و 266 نفر اعلام کرد و افزود: تعداد 22 دستگاه آمبولانس در این طرح مورد استفاده قرار گرفته است.

عرفی یگانه از آمادگی معاونت امداد و نجات استان همدان برای اسکان اضطراری 32 هزار نفر از زوار در سطح استان را اعلام کرد و گفت: امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر استان همواره آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار