فرماندار رزن:
فرماندار رزن گفت: دهیاران روستاهای رزن باید مانع مصرف آب شرب توسط روستاییان در بخش کشاورزی شوند.
کد خبر: ۵۲۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 08 November 2017
فرماندار رزن گفت: دهیاران روستاهای رزن باید مانع مصرف آب شرب توسط روستاییان در بخش کشاورزی شوند.

به گزارش مهر، فتحعلی حسینی در جلسه بررسی مشکلات آب روستایی شهرستان رزن یکی از معضلات حال حاضر آب روستایی را استفاده از آب شرب برای امور کشاورزی دانست و افزود: آبفار، دهیاران و بخشداران در پیشگیری از این مسئله وظیفه دارند.

وی اضافه کرد: در شهرستان رزن چندین مجتمع آبرسانی به بهره برداری رسیده و مجتمع تخت در حال تکمیل است و انتظارمی‌رود اقدامات جدی برای تکمیل آن صورت گیرد.

وی یادآور شد: مهم‌ترین مشکل، بحث هدر رفت آب در شبکه است که در برخی مناطق، پوسیدگی شبکه موجب هدر رفت آب می شود که این امر علاوه بر هدر رفت آب  نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از نگاه ویژه مدیر عامل آبفار و همت کارکنان این اداره که باعث شده مشکلات آب شرب اکثر روستاها مرتفع شود، خواستار رفع باقی مشکلات شهرستان شد.

حسن لطفی گفت:مسئولان و کارکنان آبفار باید برای کنترل مصرف و بحران بی آبی شهرستان رزن در برنامه ریزی دقیق جدیت داشته باشند.

مدیر عامل شرکت آبفار استان همدان نیز در این جلسه با بیان مشکلات اعتباری و نقدینگی و دیون این اداره و فرسودگی شبکه آب شهرستان، برای رفع مشکل آب شرب روستای قراقیه و چهاربلاغ و خلج را قبل از ده فجر قول مساعد داد.

مصطفی هاشمی شماره تلفن ۱۵۲۳ را برای گزارش مشکلات آب روستایی توسط اهالی مستقیما به مدیریت استان معرفی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار