معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان خاطر نشان کرد: دولت از نقد سازنده استقبال می کند و اگر نقدی وجود دارد باید توسط احزاب مطرح شود.
کد خبر: ۵۲۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 08 November 2017
معاون سیاسی، امنیتی ، اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان با تاکید بر اینکه فعالیت احزاب در راستای تقویت نظام و دولت است گفت: خانه احزاب همدان در این استان راه اندازی می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان سید سعید شاهرخی در دیدار با دبیران احزاب و تشکل های سیاسی همدان با بیان اینکه در راستای رفع موانع موجود برای تشکیل خانه احزاب تلاش می شود افزود: فعالیت در تشکل های سیاسی هیچ نفع فردی و شخصی ندارد و تنها براساس عشق به وطن، نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی و مردم است.

وی با بیان اینکه احزاب چشم بینا، زبان گویا و دست توانای مردم در تحقق ایده ها و خواسته هایشان هستند اضافه کرد: رسالت مهم احزاب نظارت و حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان خاطر نشان کرد: دولت از نقد سازنده استقبال می کند و اگر نقدی وجود دارد باید توسط احزاب مطرح شود.

شاهرخی تصریح کرد: احزاب باید در لایه های مختلف اجتماعی نفوذ داشته باشند و با عضو گیری و برقراری ارتباط با این اقشار در مواقع مختلف تاثیرگذاری لازم را در هدایت افکار عمومی و ساماندهی آنها داشته باشند.

وی اضافه کرد: در استان همدان به دنبال ایجاد فضای باز سیاسی هستیم تا احزاب و تشکل های قانونی و شناسنامه دارها بتوانند فعالیت آزاد داشته باشند چرا که فعالیت احزاب در جهت تقویت نظام و دولت است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان با تاکید بر اینکه باید برای تمامی احزاب فرصت برابر ایجاد کرد ادامه داد: فعالیت قانونی همه آنها مورد تایید و حمایت دولت خواهد بود.

شاهرخی درباره انتخاب مدیران در همدان گفت: کسانی باید مسئولیت قبول کنند که علاوه بر توانمندی و تخصص به برنامه های دولت اعتقاد داشته باشند.

وی بر ضرورت حفظ سرمایه اجتماعی، ارتقای جایگاه زنان و جوانان، تقویت سازمان های مردم نهاد، انجمن های صنفی، تشکیل گروه های اندیشه ورز در حوزه جوانان و بانوان و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

یکشنبه هفته جاری در نخستین روز کاری معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان نشستی با حضور استاندار و برخی از احزاب فعال استان در استانداری تشکیل شد که در این جلسه دبیران و مسئولان احزاب حاضر در جلسه دیدگاه ها، مواضع و مسائل مورد نظر خود را در ارتباط با مسائل مختلف بیان کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار