رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ وقف جدید به ثبت رسیده است که از این میان، یک وقف، قرآنی است.
کد خبر: ۵۲۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 07 November 2017
 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ وقف جدید به ثبت رسیده است که از این میان، یک وقف، قرآنی است.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدرضا خزائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶ وقف جدید انجام پذیرفته است که از این میان ۹ وقف به ثبت رسیده است.

وی افزود: وقف قطعه زمینی به مساحت ۲۸۰ متر مربع توسط اسدالله گودرزی به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون تومان جهت ساخت مسجد فاطمیه در روستای کاج و  زمینی به مساحت ۷۲ متر مربع جهت احداث خانه عالم توسط شورای اسلامی روستای وهنده از جمله وقف‌های ثبت شده است.

حجت‌الاسلام خزائی اضافه کرد: وقف زمینی به مساحت ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع و ارزش تقریبی ۱۴۰ میلیون تومان توسط اهالی روستای یوشانلو به نیت توسعه حرم امامزاده قاسم(ع) و وقف قطعه زمینی به مساحت ۱۴۰ متر مربع توسط مصطفی عبدی جهت ساخت حسینیه امام هادی(ع) در روستای یوشانلو از دیگر وقف‌های شهرستان رزن است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رزن از وقف زمینی به مساحت ۱۳۲ متر توسط ابراهیم بیگدلی جهت ساخت مسجد جامع روستای گرمگ خبر داد و ادامه داد: یک باب مغازه نیز به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان توسط اصغر حجتی به منظور کمک به امور جاری مسجد صاحب الزمان(عج) روستای نظام وقف شده است.

وی با اشاره به وقف زمینی به منظور ساخت دارالقرآن روستای نیر در شهرستان رزن، بیان کرد: شورای اسلامی این روستا جهت ساخت این دارالقرآن، ۳۲ میلیون تومان وقف کرده‌اند.

حجت‌الاسلام خزائی یادآور شد: وقف قطعه زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۸۸ متر مربع و ارزش تقریبی ۳۰ میلیون تومان جهت توسعه آرامستان روستای عین‌آباد توسط واقفین علی اصغر حیدری و علیرضا کرمی و زمینی به ارزش ۲۰ میلیون تومان به نیت توسعه مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای نظام‌آباد توسط غلامعلی حسنی از موقاف دیگر ثبت شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار