کلوندی با بیان اینکه تعداد مسافران خروجی ۱۳ هزار و ۹۱۹ نفر بوده است، افزود: از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۷۱ مسافر داخلی و ۳ هزار و ۴۴۸ مسافر خارجی(حجاج) بوده‌اند.
کد خبر: ۵۲۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 07 November 2017
مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه آمادگی برقراری پرواز نجف را داریم و منتظر هماهنگی و دستورات سازمان حج و زیارت هستیم، گفت: امسال نسبت به سال گذشته با انجام پروازهای حج شاهد افزایش پرواز از فرودگاه همدان بودیم.

به گزارش ایسنا؛ سهراب کلوندی با بیان اینکه امسال در پرواز داخلی کاهش و پرواز‌های خارجی افزایش داشته‌ایم، افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون هیچ کدام از پروازهای همدان- مشهد کنسل نشده است.

وی با ارائه گزارشی از خلاصه عملکرد مدیریتی اطلاعات پرواز فرودگاه‌ها و پروازهای مسافربری همدان، اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۲۷ هزار و 879 مورد اعزام و پذیرش مسافر داشته‌ایم که از این تعداد جابجایی ۲۰ هزار و ۹۸۲ مسافر داخلی و ۶ هزار و 897 مسافر خارجی به عنوان حجاج بوده‌ است.

کلوندی با بیان اینکه تعداد مسافران خروجی ۱۳ هزار و ۹۱۹ نفر بوده است، افزود: از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۷۱ مسافر داخلی و ۳ هزار و ۴۴۸ مسافر خارجی(حجاج) بوده‌اند.

وی به تعداد مسافران ورودی اشاره کرد و ادامه داد: ۱۳ هزار و 960 نفر مسافران ورودی بوده‌اند که ۱۰ هزار و ۵۱۱ نفر مسافر داخلی و ۳ هزار و 448 نفر مسافر خارجی(حجاج) است.

مدیر فرودگاه همدان اضافه کرد: در این مدت 170 پرواز داخلی و حجاج در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که شامل 144 داخلی و 26 خارجی(حجاج) بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی ۷ ماهه سالجاری 85 پرواز خروجی شامل 72 پرواز داخلی و 13 پرواز حجاج انجام شد، خاطرنشان کرد: از تعداد 85 پرواز ورودی، ۷۲ مورد داخلی و 13 مورد حجاج بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار