رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان همدان گفت: حجت‌الاسلام روحانی به‌عنوان امام جمعه مریانج و حجت‌‌الاسلام سلطانی به‌عنوان امام جمعه جورقان معرفی شدند.
کد خبر: ۵۱۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 05 November 2017
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان همدان گفت: حجت‌الاسلام روحانی به‌عنوان امام جمعه مریانج و حجت‌‌الاسلام سلطانی به‌عنوان امام جمعه جورقان معرفی شدند.

به گزارش ایکنا، حجت الاسلام سیدصادق حسینی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان گفت: حجت الاسلام روحانی پیشتر امام جمعه کبودرآهنگ بود و در حکم جدید به عنوان امام جمعه مریانج معرفی و حجت الاسلام نقی باقری که پیش از این در«شاهین دژ» ارومیه خدمت می‌کرد، جایگزین وی در شهرستان کبودراهنگ شد.

وی اضافه کرد: همچنین پس از پایان سه سال خدمت حجت الاسلام تقی بهرامی در شهر جورقان، حجت الاسلام سلطانی روز گذشته به عنوان جایگزین وی معرفی شد.

وی بیان کرد: درخواست مردم پیرسلمان اسدآباد برای اقامه نماز جمعه نیز مورد موافقت شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور قرار گرفته است که در صورت فراهم شدن امکانات لازم، در این منطقه نیز نماز جمعه اقامه می شود.

حسینی ادامه داد: تریبون نماز جمعه وابسته به هیچ گروه و جناحی نیست، بلکه این تریبون محلی برای بیان مطالبات و خواسته های مردمی است.

وی اظهار کرد: رویکرد شورای سیاستگزاری ائمه جمعه این است که این تریبون گرایشی به حزب و جناحی نداشته باشد؛ چراکه تریبون نماز جمعه محلی برای تبیین اصول و قواعد نظام اسلامی است و در مباحث سیاسی نگاه به مواضع رهبر معظم انقلاب دارد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: البته برخی مواقع با بهره گیری از تریبون نماز جمعه مسئولان نقد می شوند که این را نباید مواضع سیاسی خطیب نماز جمعه تلقی کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه نماز جمعه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و تاثیر گذارترین نهاد در کشور است، می طلبد که مسئولان و مردم به این نهاد کمک کنند.

هم اینک در ۲۵ نقطه از استان همدان آئین عبادی سیاسی نماز جمعه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار