مهندس محمدمهدی شهیدی با اشاره به این‌که ۷۰۴ هزار و ۶۱۶ مشترک برق در استان همدان داریم گفت: استان همدان با ۱۸ هزار و ۱۲۱ کیلومتر طول شبکه، ۱۵ هزار و ۷۷۲ دستگاه ترانسفورماتور و ۲۷۵ فیدر به مشترکین استان خدمات‌رسانی می‌کند.
کد خبر: ۵۱۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ 02 November 2017
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از شناسایی و جمع‌آوری 5579 انشعاب غیرمجاز برق در استان همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان؛ مهندس محمد مهدی شهیدی با اشاره به این که 704 هزار و 616 مشترک برق در استان همدان داریم گفت: استان همدان با 18 هزار و 121 کیلومتر طول شبکه، 15 هزار و 772 دستگاه ترانسفورماتور و 275 فیدر به مشترکین استان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی افزود: اجرای شاخص‌های شرکت توزیع و توانیر را در دستور کار داریمت انرژی تا هدر را کاهش داده و بیش از پیش محقق کنیم. در سال‌های اخیر با اجرای برنامه های مرتبط در این حوزه سیر نزولی هدر رفت انرژی داشتیم.  در حال حاضر به 10.76 درصد رسیده‌ که بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی شده تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری به 10.5 درصد برسد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: بازرسی انشعاب مشترکان، محاسبه کسر مصرف، بازدید از شبکه فشار متوسط و ضعیف، پست توزیع، جمع‌آوری انشعاب غیرمجاز، تعویض کنتور معیوب، تعدیل بار ترانس عمومی و غیره از اقدام های اجرا شده برای کاهش هدر رفت انرژی برق استان همدان بوده است.

وی اظهار کرد: تاکنون در این باره 6 هزار و 971 پرونده در محاکم قضایی استان مطرح شده است که 5 هزار و 470 انشعاب آن به نتیجه رسیده است.

مهندس شهیدی با بیان این که از تعداد پرونده‌های مطروحه 6 هزار 468 انشعاب در باره برق‌های غیرمجاز بوده است، گفت: با پیگیری دفتر حقوقی و مشاوران حقوقی شرکت در سال قبل 3 میلیارد و 190 میلیون تومان خسارت توسط شرکت دریافت شد.

وی گفت: سال قبل 5 هزار و 579 انشعاب غیرمجاز برق شناسایی و برای 5 هزار و 500 انشعاب صورتحساب صادر و حدود 490 میلیون تومان از مشترکان وصول شد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار