پیش بازی صنعت نفت آبادان - گسترش فولاد
در آخرین روز از برگزاری هفته یادهم لیگ برتر ، فردا جمعه گسترش فولاد تبریز مهمان تیم صنعت نفت آبادان است.
کد خبر: ۵۱۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 02 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، در آخرین روز از برگزاری هفته یادهم لیگ برتر ، فردا جمعه گسترش فولاد تبریز مهمان تیم صنعت نفت آبادان است.
 
 
 گسترش فولاد که فصل جاری را برخلاف فصول پیش بسیار بد آغاز کرده و همین روند را نیز تا به امروز در لیگ ادامه می دهد و به طوری که گسترش از ده بازی گذسته خود 8 امتیاز کسب کرده و کمتر از میانگین یک امتیاز در هر بازی است و در جایگاه چهاردهم است؛ امیدوار است از آبادان سربلند بیرون بیاید.
 
 
نکته مهم این دیدار تقابل دو سرمربی این دو تیم است. فراز کمالوند که فصل گذشته در همین گسترش نتایج خوبی هم گرفته بود در آغاز این فصل تبریز را به مقصد آبادان ترک کرد تا در برزیل هم تجربه مربیگیری داشته باشد.
 
از آن طرف هم  کریمی سرمربی فصل گذشته نفت آبادان در این فصل در میانه راه جایگزین بوناچیچ در گسترش شد تا ابن دیدار به نوعی تقابل بین دو سرمربی تیم ها در فصل گذشته باشد.
 
 
نفت آبادان با 13 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد و در سه دیدار گذشته خود در لیگ و جام حذفی به برتری رسیده اند و با روحیه ای خوب به مصاف گسترش میروند.
 
 گسترش که سخت به دنبال کسب سه امتیاز و خروج از بحران است در ضورت کسب سه امتیاز میتتواند با سپاهان هم امتیاز شود ودر صورت شکست بیش از پیش در معرض سقوطخواهد گرفت.
 این دیدار از ساعت 17 روز جمعه در آبادان برگزار می شود.قضاوت این دیدار را مهدی مرجان زاده با کمک‌ جلیل شعرانی – فرهاد مروجی قضاوت خواهد کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :