دبیر انجمن انبوه‌سازان خراسان‌رضوی گفت: رکودی که چندین سال در حوزه مسکن به طول انجامیده یک زنگ خطر بسیار بزرگ بوده و ممکن است بعد از این دوره جهش قیمت به حدی رخ دهد که نتوان بازار را کنترل کرد.
کد خبر: ۵۱۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 23 October 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ نعمت‌الله ظریف  اظهار داشت: هم اکنون در شهر مشهد و استان خراسان رضوی رکود سنگین‌تری نسبت به تمام کشور در حوزه مسکن وجود دارد و باید برای رفع آن اقدامات بیشتری انجام شود.

وی بیان کرد: نبود ثبات در سیاست‌های مالی و سخت‌گیری‌هایی که برای اعطای تسهیلات وجود دارد سبب می‌شود که رکود بیشتر شود و مشوق‌هایی که هم اکنون در نظر گرفته شده به هیج عنوان  کافی نیست.

دبیر انجمن انبوه‌سازان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود 70 درصد ظرفیت انبوه‌سازان در خراسان رضوی بلااستفاده باقی مانده و تعداد زیادی از فعالان این رسته دیگر تمایلی به ادامه فعالیت در این بخش ندارند.

ظریف با اشاره به برخی از مشکلاتی که در ساختار بخش مسکن در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید در نظر داست که وضعیت کنونی و رکودی که چندین سال به طول انجامیده یک زنگ خطر بسیار بزرگ بوده و ممکن است بعد از این دوره جهش قیمت به حدی رخ دهد که نتوان بازار را کنترل کرد.

وی تصریح کرد: اگر در پرداخت تسهیلات مسکن به ویژه در حوزه بافت‌های فرسوده برخی از بوروکراسی‌ها و سختگیری‌ها کنار گذاشته شود می‌توان راحت‌تر برای خروج از رکود اقدامات را ساماندهی کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار