تابناک چهارمحال وبختیاری- اجرای 2 مجتمع تفریحی گردشگری شیدا و اردوگاه گردشگری آبشار دره عشق در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری تصویب شد.
کد خبر: ۵۱۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 22 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مجتمع تفریحی گردشگری شیدا که در جوار رودخانه زاینده رود در شهرستان بن جانمایی شده یکی از طرح های مهم گردشگری استان است که از سوی اعضای این کارگروه تصویب و به کارگروه امور زیربنایی ارجاع داده شد.
این مجتمع تفریحی گردشگری دارای سوئیت های اقامتی، گردشگری، رستوران، پارکینگ، فضای سبز، امکانات رفاهی و ورزشی است.
اردوگاه گردشگری آبشار دره عشق نیز با سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از دیگر طرح های تصویب شده این کارگروه بود که مقرر شد ایرادات و نواقص آن با برگزاری کمیته های فنی و زیربنایی برطرف شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در خصوص اجرای این طرح، گفت: این مجتمع دارای پنج سوئیت و هفت آلاچیق است که می تواند روزانه به 300 توریست و مسافر خدمات رسانی کند.
حیدر صادقی گفت: برای طراحی این طرح از نمونه های موفق بین المللی بهره گرفته شده و امید است با اجرای فاز نخست این طرح بتوان مجتمع گردشگری را برای اقامت تعداد بیشتری از گردشگران توسعه داد.
چهارمحال و بختیاری که به تازگی از آن با عنوان برند بوم گردی کشور یاد می شود، دارای پتانسیل های بی بدیلی در حوزه گردشگری بویژه گردشگری طبیعی است، به نحوی که جاذبه های بوم گردی این استان که در قالب طبیعت بکر و زندگی مردم عشایرنشین آن می گنجد، می تواند برند معتبر و منحصر به فردی از گردشگری طبیعی را در کشور و همچنین در عرصه بین الملل به خود اختصاص دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار