مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از حضور کنسرسیوم صادراتی خوشه صنعتی فرآوری کشمش و انگور در چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی عراق – بغداد خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 22 October 2017
به گزارش تابناک قزوین حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حضور پرتوان کنسرسیوم صادراتی خوشه فرآوری کشمش و انگور استان قزوین در بیش از ۶ نمایشگاه بین المللی خارجی در طول یکسال گذشته در کشورهای روسیه، آلمان، کنیا، عمان، اکراین، عراق نوید بازار خوب برای انگور و کمشش در بازارهای جهانی است.

وی با اشاره به اهداف تشکیل کنسرسیوم های صادراتی و حضور موثر در نمایشگاه های بین المللی گفت: به منظور کاهش هزینه کنسرسیوم های صادراتی خوشه در بخش بازاریابی، ترخیص کالا، حذف واسطه ها و بهره گیری از سرمایه  اجتماعی اعضاء کنسرسیوم و راه اندازی دفاتر فروش این مهم صورت می گیرد.

خانپور در ادامه بیان کرد: در حال حاضر ۳۵ واحد صنعتی در حوزه تولید محصولات فرآوری انگور در استان فعالیت می کنند.

رئیس هئیت مدیره  شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: پس از تشکیل و فعال شدن کنسرسیوم صادراتی خوشه صنعتی فرآوری محصولات انگور به نام "تکوین" و راه اندازی دفتر در مسکو، دومین کنسرسیوم صادراتی خوشه با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در حال شکل گیری است که اولین حضور آن در نمایشگاه بین المللی بازرگانی بغداد در کشور عراق است.

خانپور با ابراز امیدواری از وضعیت واحدهای تولیدی حوزه پلاستیک در استان و اقدامات اولیه جهت تشکیل کنسرسیوم صادراتی محصولات پلاستیکی به کشورهای عراق و افغانستان تا پایان سالجاری این کنسرسیوم در کشور برای اولین بار در استان قزوین تشکیل می شود.

نمایشگاه بین المللی بازرگانی عراق – بغداد از ۲۹ مهرماه لغایت ۸ آبان به مدت ده روز در بغداد دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار