سرهنگ نوری گفت: سارقان غیربومی در بازجویی های فنی پلیس به 48 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و جیب بری در نقاط مختلف کشور اعتراف کردند.
کد خبر: ۵۱۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 22 October 2017
فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: باند جیب بران حرفه ای و سارقان لوازم داخلی خودرو با 48 فقره سرقت در نقاط مختلف کشور، در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ بزرگعلی نوری خاطر نشان کرد: پس از دریافت شکایت های متعددی مبنی بر جیب بری توسط 2 جوان در شهر بهار پیگیری این موضوع در دستور کار تیم ویژه ای از عوامل پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: آخرین گزارش حاکی از این بود که این 2 سارق پیرمردی را سوار بر خودرو کرده و این فرد پس از پیاده شدن از خودرو متوجه به سرقت رفتن اموال خود می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله طرح مهار برای جلوگیری از خروج این خودرو از داخل شهر به اجرا درآمد که سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ نوری گفت: سارقان غیربومی در بازجویی های فنی پلیس به 48 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و جیب بری در نقاط مختلف کشور اعتراف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی ازداخل خودروی سواری این باند مقادیری شناسنامه و گذرنامه، کارت های ملی و شناسایی، کارت های بانکی، قمه و انواع سلاح سرد، دیلم و ابزارهای مختلف سرقت و پلاک های سرقت مختلف کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: همچنین چند دستگاه بی سیم، افشانه و چراغ گردان سیار از این باند کشف و ضبط شد که احتمال می رود متهمان با استفاده از این وسایل در قالب مامور پلیس اقدام به سرقت می کردند.

سرهنگ نوری افزود: تلاش به هنگام پلیس در دستگیری سارقان رضایت ساکنان شهرستان بهار را به همراه داشت با این وجود انتظار می رود شهروندان در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک موضوع را با فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

شهرستان بهار در فاصله 15 کیلومتری مرکز استان و در مسیر استانهای غربی کردستان و کرمانشاه قرار دارد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار