رئیس اداره برنامه و بودجه اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: تاکنون 88 درصد مسکن مهر استان به متقاضیان واگذار شده و سایر نیز تا پایان امسال تحویل خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 21 October 2017
به گزارش تابناک قزوین حمید طاهرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات ساخت 44 هزار و 459 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار جمعیت استان در سال 87 آغاز و تاکنون 39 هزار و 274 واحد آن احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی ادامه داد: از پنج هزار و 185 واحد باقی مانده نیز احداث یک هزار و 80 واحد در مرحله فوندانسیون و اسکلت به علت ضعف و ناتوانی پیمانکاران متوقف مانده و یک هزار و 136 واحد مربوط به تعاونی ها و مابقی آن نیز به خود مالکان اختصاص دارد.
این مسئول همچنین یادآور شد: مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار جمعیت استان با احداث پنج هزار و 654 واحد، پایان یافته و به طور 100 درصد مورد بهره برداری قرار گرفته است.
به گفته وی، در حوزه بافت فرسوده شهری نیز هشت هزار و 842 واحد مسکن مهر در شهرهای قزوین، الوند، تاکستان و آبیک احداث و به پایان رسیده است.
طاهرخانی با اشاره به تسهیلات پرداختی در حوزه مسکن مهر استان قزوین، گفت: برای احداث 44 هزار و 459 واحد مسکن مهر، 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده و حدود 10 هزار میلیارد ریال نیز سهم آورده متقاضیان بوده است.
وی یادآور شد: سهم احداث مسکن مهر استان به تفکیک هر شهرستان شامل 33 هزار و 10 واحد در البرز، سه هزار و 347واحد در آبیک، 2 هزار و 255 واحد در تاکستان و پنج هزار و 847 واحد نیز مربوط در شهرستان قزوین بوده است.
این مسئول در پایان اضافه کرد: برای مسکن مهر ناحیه شهری مهرگان (مسکن مهر قزوین و حومه) نیز تاکنون از سوی اداره کل راه و شهرسازی 9 مدرسه، یک پاسگاه انتظامی، یک سالن ورزشی چندمنظور، یک باب درمانگاه و 2 مسجد احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار