نماینده ولی فقیه در همدان
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد ارتباط صنعت و دانشگاه گفت:دانشگاه و صنعت باید با یکدیگر هماهنگ و مرتبط شوند چراکه جدایی این دو از یکدیگر هیچگونه فایده‌ای ندارد.
کد خبر: ۵۱۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶ 21 October 2017
نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور امریکا در مورد ایران، گفت: عربده‌کشی‌های ترامپ تاثیری در استقلال سیاسی ایران ندارد.

به گزارش تسنیم؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی سبب رستگاری انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

وی گفت: صیانت و نگهداری از بنیان خانواده یک امر بسیار مهم است که در این راستا خوشبختانه در حال حاضر بنیاد صیانت از خانواده در همدان تشکیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه به همه توصیه میکنم که در زمینه  حفظ بنیان خانواده، امر به معروف را کنار نگذارند و تا می توانند در این زمینه کار کرده  و در این خصوص آگاه سازی کنند، گفت: غربی‌ها تا خرخره در فساد فرو رفته اند و در غرب فاتحه انسانیت خوانده شده است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برای کشور استقلال سیاسی بوده است، افزود: امروز هیچ قدرتی در سیاستگذاری ایران دخالت ندارد.

محمدی با اشاره به سخنان جاهلانه ترامپ در مورد ایران اظهار داشت: آمریکا خود داعش را در سوریه و عراق راه انداخت و تلاش کرد که داعش در سوریه باقی بماند اما موفق نشد و این ایران بود که بصورت واقعی و جدی برای مبارزه با تروریسم وارد صحنه شد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد ارتباط صنعت و دانشگاه گفت:دانشگاه و صنعت باید با یکدیگر هماهنگ و مرتبط شوند چراکه جدایی این دو از یکدیگر هیچگونه فایده‌ای ندارد.

امام جمعه همدان گفت: تحکیم خانواده جزو واجب‌ترین واجبات بوده و روحانیت در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارد تا تمام دستاوردهایی که خانواده دارد و آفت‌ها و آسیب‌هایی که می‌خواهند به آن وارد کنند را شرح دهد.

وی تاکید کرد: خانواده مساله‌ای سرنوشت‌ساز است که این مهم در رشد، زندگی بهینه، امنیت، اخلاق و تعالی انسان‌ها بسیار موثر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار