سرهنگ علی بخشی کشف 20 دستگاه مانیتور و 713 قلم انواع کالای قاچاق آرایشی به ارزش 80 میلیون ریال توسط ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی در راستای جلوگیری از ورود هرگونه کالای قاچاق و بدون مجوز با کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان از دیگر اقدامات این نیرو برشمرد.
کد خبر: ۵۱۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 21 October 2017
فرمانده انتظامی ملایر گفت: بیش از 68 درصد جرائم خرد توسط معتادان متجاهر انجام می شود که در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات پلیس در این شهرستان بسیار جدی است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ داود علی بخشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید با مشارکت بیشتر مردم با نگرش پلیس محله محور و کنترل و نظارت بیشتر والدین، شاهد کاهش جرائم باشیم.

وی برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش، هنجارشکنان اجتماعی، کاهش پرونده های قضایی، تسهیل در روند عبور و مرور در سطح شهر و رفع مشکلات ترافیکی را از دیگر اقدامات پلیس برشمرد و افزود: برای ایجاد امنیت بیشتر نیازمند همراهی مردم با پلیس هستیم.

وی کسب موفقیت در مبارزه با مواد مخدر و ریشه کنی اعتیاد را در گرو رفع مشکلاتی همچون فقر، بیکاری، شکاف طبقاتی و مسایل فرهنگی و ایجاد عدالت اجتماعی دانست و بیان کرد: ایجاد امنیت به طور قطع زمینه ساز رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است و امروز از نظر امنیت شرایط خوبی داریم.

سرهنگ علی بخشی با بیان اینکه ایران امروز جزیره ثبات و امن در سطح منطقه است، از اصحاب رسانه درخواست کرد برای حفظ امنیت و برقراری نظم، خبرهای امیدبخش برای مردم منتشر کنند.

وی با تاکید بر اینکه محیط را برای مجرمان بویژه قاچاقچیان مواد مخدر ناامن کرده ایم، گفت: شهروندان می توانند در طول روز با تلفن های ثابت 110، 116 و 197 گزارش ها و پیشنهادات خود را به ما منتقل کنند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین به کشف و ضبط 56 کیلو و 900 گرم تریاک پس از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ملایر اشاره کرد و افزود: در این راستا چهار تن دستگیر و تعداد چهار دستگاه خودروی مربوط به این باند توقیف شد.

سرهنگ علی بخشی کشف 20 دستگاه مانیتور و 713 قلم انواع کالای قاچاق آرایشی به ارزش 80 میلیون ریال توسط ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی در راستای جلوگیری از ورود هرگونه کالای قاچاق و بدون مجوز با کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان از دیگر اقدامات این نیرو برشمرد.

وی با بیان اینکه پلیس ملایر با اشرافیت اطلاعاتی و اقتدار در عملیات با هرگونه قانون شکنی و فعل مجرمانه برخورد می کند، بیان کرد: در این راستا با شناسایی مخفیگاهی در شهر 115 هزارو 570 نخ سیگار، 10 هزار انواع قرص متادون قاچاق، 61 بسته توتون خارجی، 48 کیلو ذغال و 700 سی سی شربت متادون به ارزش 660 میلیون ریال کشف شد.

وی ادامه داد: با کنترل محورهای مواصلاتی و طی بازرسی به عمل آمده از یک دستگاه خودرو نیسان 800 کیلوگرم ماهی فاقد مجوز قانونی با ارزش 20 میلیون ریال کشف و پرونده جهت رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ علی بخشی جلوگیری از توزیع قاچاق کالا را یک اولویت مهم برای پلیس عنوان کرد و گفت: طی روزهای گذشته سارق حرفه ای احشام در این شهرستان دستگیر و به 12 فقره سرقت اعتراف کرد.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار