فرمانده انتظامی استان همدان گفت: رونق تولید و اقتصاد در کشور بستگی به تلاش و کار مضاعف در تمامی عرصه های اقتصادی دارد.
کد خبر: ۵۰۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 16 October 2017
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 94 باند قاچاق کالا و ارز از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان متلاشی و منهدم شده است.

به گزارش ایرنا؛ سردار بخشعلی کامرانی در قرارگاه مقابله با قاچاق کالا و ارز استان همدان بیان کرد: میزان کشفیات کالای قاچاق از نظر ارزشی در سال جاری به یک هزار و 160 میلیارد ریال رسیده است.

وی اضافه کرد: انتظامی همدان در راستای تحقق شعار سال با تلاش شبانه روزی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز جدی است چون تلاش در این حوزه موجب کمک به اقتصاد کشور و برقراری امنیت اقتصادی می شود.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: رونق تولید و اقتصاد در کشور بستگی به تلاش و کار مضاعف در تمامی عرصه های اقتصادی دارد.

سردار کامرانی صالح افزود: اگر وابستگی به کالاهای خارجی از بین برود و متکی به کالاهای تولید شده داخلی باشیم به طور حتم کشور در مسیر رونق اقتصادی حرکت می کند.

وی درباره نقش پلیس در رونق اقتصادی کشور بیان کرد: پلیس با تمام توان در برابر هرگونه فعالیتی که موجب ضربه به اقتصاد کشور شود می ایستد و اجازه نمی دهد قاچاقچیان آزادانه به فعالیت خود ادامه دهند.

وی کشف تخصصی در این حوزه را از وظایف پلیس آگاهی دانست و افزود: باید از ظرفیت سایر پلیس های تخصصی نیز در حوزه کشف کالای قاچاق استفاده شود و همه باید درحفظ حقوق بیت المال تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهارکرد: هماهنگی با استان های همجوار در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز موثر است و اشرافیت اطلاعاتی و بهره گیری از خلاقیت های موجود و تخصصی در این حوزه می تواند پلیس را در حوزه کشفیات کمک کند.

سردار کامرانی صالح افزود: 160 میلیارد ریال کالای قاچاق در 50 روز گذشته در همدان کشف و ضبط شده است و پلیس استان با هوشیاری کامل تمامی محورهای ارتباطی را به صورت دقیق رصد و با هرگونه قاچاق کالا و ارز با جدیت مقابله می کند.

وی اضافه کرد: همدان یکی از استان ها در مسیر جابه جایی قاچاق کالا و ارز است بنابراین ضرورت توفیق در مقابله با قاچاقچیان، آشنایی با شیوه و شگرد آنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار