مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید عنوان کرد: درحالی‌که شهرستان اسدآباد قطب مهم حمل‌ونقل در غرب کشور است توجه به شبکه حمل‌ونقل و ترانزیت بسیار مغفول مانده است.صندوق کارآفرینی امید آمادگی لازم را دارد تابا ارائه تسهیلات لازم نسبت به نوسازی و توسعه ناوگان حمل‌ونقل این شهرستان در صورت توسعه وشکل‌گیری زنجیره خدمات اقدام کند.
کد خبر: ۵۰۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 16 October 2017
کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد با حضور نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، رنجبرزاده نماینده شهرستان اسد آباد، افروخته مدیر صندوق استان، توصیفیان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان و فرماندار شهرستان اسد آباد برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این کارگروه اظهار داشت: در ضمانت های اصلاح شده صندوق کارآفرینی جواز کسب و کار فعالیت های اقتصادی کافی بوده و برای ضمانت های روستایی اولویت های مستقل دیده شده است.

اصغر نوراله زاده با بیان اینکه بسته‌بندی صنایع دستی استان همدان مشتری‌پسند نیست، گفت: استان همدان در حوزه بسته بندی صنایع دستی ضعیف است.

وی عنوان کرد: باید تولید و فروش عمده در استان همدان هدف گذاری شده و شبکه عرضه بین المللی در این راستا تعریف شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید عنوان کرد: درحالی که شهرستان اسدآباد قطب مهم حمل ونقل در غرب کشور است توجه به شبکه حمل و نقل و ترانزیت بسیار مغفول مانده است.

وی تاکید کرد: باید با استفاده از پتانسیل ماشین های سنگین در شهرستان تلاش شود تا زنجیره خدمات این امر مهم در شهرستان توسعه یابد.

نوراله زاده اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید آمادگی لازم را دارد تا با ارائه تسهیلات لازم نسبت به نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل این شهرستان در صورت توسعه و شکل گیری زنجیره خدمات اقدام کند.

وی با اشاره به قرارگرفتن شهرستان اسدآباد در مسیر بزرگراه کربلا و عتبات عالیات تاکید کرد: ایام اربعین و دیگر ایام سال بهترین فرصت برای ایجاد غرفه هایی در این مسیر برای فروش محصولات فرهنگی، اقتصادی و تولیدی شهرستان به مسافران است.

در ادامه دکتراحمد توصیفیان مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه امسال ۴۵۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در همدان پرداخت شد، گفت: امسال برای ۷ هزار و ۵۶۱ نفر در سطح استان اشتغال ایجاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای 19 هزار 980 همدانی تعهد شده است، اظهار داشت: امسال برای 7 هزار و 561 نفر در سطح استان اشتغال ایجاد شده است.


آمادگی صندوق کارآفرینی امید برای نوسازی ترانزیت اسدآباد


توصیفیان گفت: تاکنون 1886 نفر دارای شرایط  در استان همدان  در طرح کارورزی ثبت نام کرده اند که در همین مدت، 196 واحد برای پذیرش آنها اعلام آمادگی کرده و در سامانه ثبت نام کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تصریح کرد: با اجرای این طرح فرصت بسیار خوبی برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم شده و مدت دوره کارورزی ۴ تا ۶ ماه است.

وی اضافه کرد: کارورزان تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی هستند و در برابر حوادث بیمه می شوند. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان  یادآورشد: پس از  مدت شش ماه دوره کارورزی بر اساس طرح مشوق های دولت، اگر واحدی از بین کارورزان لیسانس به بالا نیرو جذب نماید تا دو سال مشمول تخفیف حق بیمه سهم کارفر ما می گردد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار