مسئولان باشگاه سیاه جامگان مشهد قصد ایجاد تغییر و تحولات اساسی در کادرفنی خود را دارند.
کد خبر: ۵۰۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 15 October 2017
به گزارش تابناک : پس از روی کارآمدن هیئت مدیره جدید باشگاه سیاه جامگان مشهد باید جدایی اکبر میثاقیان از این تیم را قطعی دانست.
اعضای هیئت مدیره سیاه جامگان روی انتخاب علیرضا مرزبان به عنوان‌سرمربی جدید قرمز و مشکی پوشان مشهدی به جمع بندی نهایی رسیده اند و قرار است سرمربی سابق تیم های پدیده مشهد، خونه به خونه بابل و پیکان تهران را جانشین میثاقیان کنند.
بر این اساس قرار است ظهر امروز جلسه ویژه ای بین رویانیان عضو هیات مدیره سیاه جامگان، علی عباسی مدیرعامل این باشگاه و مرزبان برگزار شود تا در نهایت قرارداد او به عنوان سرمربی جدید سیاه جامگان در صورت توافق نهایی طرفین بسته شود و مرزبان جایگزین اکبر میثاقیان شود.
از غلامرضا عنایتی کاپیتان سابق سیاه جامگان و صبا و استقلال هم به عنوان دستیار اول مرزبان یاد می شود و قرار است عنایتی در نخستین تجربه مربیگری اش روی نیمکت سیاه جامگان بنشیند.در ضمن سیروس سنگچولی هم به عنوان مربی دروازه بان های این تیم از سوی مرزبان انتخاب شده است.جلسه معارفه کادر جدید، عصر امروز برگزار می‌شود.
سیاه جامگان با کسب ۷ امتیاز از ۹بازی ابتدایی خود در لیگ برتر در رتبه چهاردهم این رقابت ها جای گرفته است و مسئولان این باشگاه برای خروج از بحران دنبال تغییر سرمربی و کادرفنی هستند. 





منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار