رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی این شهرستان همزمان با سراسر کشور پنجم آبان ماه سالجاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 15 October 2017
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از بهره مندی دو هزار و ۳۷۰ نفر از کلاسهای آموزش قرآن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر؛ حجت‌الاسلام محمد جمشیدی از بهره مندی ۲ هزار و ۳۷۰ نفر از کلاسهای آموزش قرآن در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جمشیدی اضافه کرد: با همکاری مؤسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی بیش از ۱۵۸ کلاس آموزش قرآن در رشته‌های مختلف روخوانی، روانخوانی، فصیح خوانی، پیش دبستانی، حفظ و مفاهیم قرآن در سطح شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: تعداد ۲۷ مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در شهرستان بهار با استفاده از مربیان توانمند در امر آموزش مخاطبین در رشته های مختلف همکاری می‌کنند که خوشبختانه حرکت بسیار خوبی در زمینه آموزش قرآن انجام شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار همچنین گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی این شهرستان همزمان با سراسر کشور پنجم آبان ماه سالجاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد جمشیدی عنوان کرد: کار بررسی صلاحیت ها کاندیداها در حال انجام است و تاکنون ۱۰ نفر تائید صلاحیت شده و مجوز ورود به انتخابات را دریافت کرده اند.

حجت‌الاسلام جمشیدی با یادآوری اینکه شورای هیئت های مذهبی با رای مسئولان هیئت های مذهبی و برای یک دوره ۴ ساله انتخاب می شوند، عنوان کرد: کار اخذ رأی در روز جمعه پنجم آبان ماه جاری از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۲ در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: مسئولان هیئت های مذهبی که دارای پروانه مجوز فعالیت از سازمان تبلیغات اسلامی باشند می توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

رئیس هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی شهرستان بهار اضافه کرد: در این انتخابات ۱۲ نفر عضو اصلی و علی البدل انتخاب می شوند که از این تعداد ۹  نفر عضو اصلی و مابقی را اعضای علی البدل تشکیل می دهند.

حجت‌الاسلام جمشیدی به نقش و جایگاه شورای هیئت های مذهبی اشاره داشت و گفت: این شورا رابطی بین هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی است و همواره مورد حمایت این نهاد خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار