خجسته داشتن برنامه مدون چهارساله، ریسک پذیری، کارآمدی و پرهیز از افراط وتفریط را از شاخص‌های بررسی گزینه‌های پیشنهادی دانست و افزود: رئیس جمهور باید قبل از اتمام مهلت 3ماهه خود گزینه‌های پشنهادی را معرفی کند.
کد خبر: ۵۰۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ 14 October 2017
رییس مجمع نمایندگان استان همدان  با بیان اینکه وزارتخانه‌های علوم و نیرو از وزارتخانه‌های اساسی هستند، گفت: دو گزینه همدانی  برای تصدی وزارت علوم مطرح است.

به گزارش ایسنا؛ امیر خجسته با اشاره به اینکه بحث‌های زیادی در پیرامون وزارت نیرو به خصوص در زمینه آب وجود دارد، افزود: مطالبات ما از وزارت نیرو، انتقال آب از سد تالوار، تأمین آب شرب همدان، اصلاح پوسیدگی شبکه آب‌رسانی همدان و برخی مسائل مربوط به انتقال برق است که باید در این زمینه متعهد و پیگیر باشد.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی درباره وزارت علوم نیز گفت: این وزارتخانه حساس است و گزینه پیشنهادی باید با فراق بال مشغول به کار شود.

وی با اشاره به اینکه فضای استان همدان، علمی و دانشجویی است، افزود: انتظار ما از گزینه پیشنهادی وزارت علوم توسعه و ارتقای این فضا به ویژه دانشگاه بوعلی سینا به عنوان یکی از قطب‌های دانشگاهی  کشور است.

خجسته داشتن برنامه مدون چهارساله، ریسک پذیری، کارآمدی و پرهیز از افراط وتفریط  را از  شاخص‌های بررسی گزینه‌های پیشنهادی دانست و افزود: رئیس جمهور باید قبل  از اتمام مهلت 3ماهه خود گزینه‌های پشنهادی را معرفی کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از 2 گزینه احتمالی همدانی  برای تصدی وزارت علوم خبر داد و عنوان کرد: در وزارت نیرو انتخاب رضا اردکانیان تقریباً به نتیجه رسیده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار