امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه دست‌اندازی به بیت‌المال به هر شکلی موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام می‌شود تاکید کرد: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نشانه عدم پایبندی به برجام است.
کد خبر: ۵۰۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 14 October 2017
حجت‌الاسلام مهدی عربپور در آئین نماز جمعه کرمان این هفته کرمان با اشاره به اینکه آمریکا در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی برای مقابله با انقلاب توطئه‌های زیادی کرده است اظهار داشت: بازی های آمریکا و مواضع رئیس جمهوری آمریکا در مسئله برجام برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه ایران بارها در مذاکرات هسته‌ای مطرح کرد که ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم و انرژی هسته‌ای ما صلح‌آمیز است تصریح کرد: در نهایت مذاکرات هسته‌ای قرارداد برجام بین شش کشور منعقد شد.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه ایران تعهدات خود درباره برجام را انجام داده است بیان کرد: اما آمریکا به تعهدات خود در برجام پایبند نبود و تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد.

وی با اشاره به اینکه تمام نقشه‌های آمریکا در منطقه نقش بر آب شده است گفت: آمریکا داعش را به عنوان یک گروه تروریستی ایجاد کرده و از طرف دیگر برای عوام‌فریبی اتحاد علیه تروریست‌ها را ایجاد کردند.

عربپور با تاکید بر اینکه آمریکا در برجام به خواسته‌های خود نرسیده است خاطر نشان کرد: آنها درخواست بازدید از مراکز حساس کشور را دارند و این در حالی است که هیچ کشوری اجازه این کار را به کسی نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان هر سناریویی را که اجرا کنند مردم و جوانان ما با شجاعت در برابر آن ایستادگی می‌کنند افزود: آمریکا اگر بخواهد از برجام خارج شود، ایران نیز پاسخ مناسب را خواهد داد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه دشمنان قصد دارند سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند گفت: مگر می‌شود سپاهی را که همیشه همراه مردم بوده و از این کشور دفاع کرده است را در این لیست قرار داد.

وی با بیان اینکه اگر دشمنان این اقدام غلط را انجام دهند، مردم و نظام جمهوری اسلامی برخورد قاطعی خواهند کرد تصریح کرد: مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بارها تاکید کردند که به این‌ها نمی‌توان اعتماد کرد.

عربپور با اشاره به اینکه امروز هر اقدامی که اعتماد مردم را سلب و مردم را به نظام بدبین کند همسویی با دشمن است گفت: عده‌ای در داخل کشور با حرف‌ها و عملکردهای خود به صورت دانسته و ندانسته در مسیر دشمن می‌روند.

وی با اشاره به اینکه دست‌اندازی به بیت‌المال به هر شکلی موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام می‌شود تاکید کرد: مردم از دستگاه قضایی می‌خواهند که به شکلی مقتدرانه با مفاسد اقتصادی، گروه‌های مفسده جوی اخلاقی و کسانی که به اخلاق در جامعه ضربه می زند برخورد داشته باشند.

امام جمعه موقت کرمان افزود: مسئولان باید کاری کنند که مردم اعتماد کرده و بدانند هرکس از هر جناح که باشد نمی‌تواند  به بیت‌المال دست‌اندازی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار