کد خبر: ۵۰۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲ 11 October 2017
میترا قیاسی یکی از قدیمی‌ترین مربیان ورزش بانوان در نهاوند است که از بیست سال پیش ورزش بانوان را در نهاوند پایه گزاری کرد وی با والیبال و بسکتبال استارت ورزش بانوان نهاوند را زد و امروز در سالن عباد آموزش ایروبیک به علاقه‌مندان می‌دهد مصاحبه آب با این مربی پرتوان ورزش بانوان نهاوند انجام داده‌ایم که باهم می‌خوانیم.

سه دهه ورزش در نهاوند و آموزش بانوان خسته نشدید؟

من هیچ‌وقت خسته نخواهم شد باور کنید هرروز باانرژی بیشتری در سالن تمرین حاضر می‌شوم خستگی برای من معنا ندارد.

شروع کار شما چگونه بود؟

بینید وقتی من و دوستانم پایه ورزش بانوان را گذاشتیم کارمان خیلی سخت بود فقط دو رشته ورزشی والیبال و بسکتبال داشتیم در بیست و چند سال پیش بانوان به‌سختی جذب ورزش می‌شدند ولی با تلاشی که کردیم روزبه‌روز ورزش بانوان رونق گرفت و امروز چندین رشته ورزشی در نهاوند برای بانوان فعال است.

امکانات شما چطور است؟ 

بد نیست خوب هم نیست از آقای روزبه درخواست دارم بیشتر ما را حمایت کند وسایل ورزشی ما کم است برای تمرینات.

امروز ورزش بانوان نهاوند قطب استان است خوشحال هستید؟ 

بله واقعاً خوشحالم من به ورزش بانوان نهاوند افتخار می‌کنم در سطح جهانی بچه‌ها مدال کسب  می‌کنند و این خستگی را از تنم به درمی‌کند و می‌بینم دران سال‌های دور هر چه برای موفقیت ورزش بانوان تلاش کرده ایم بی‌حاصل نبوده از این بابت خوشحالم.

میترا قیاسی امروز هم مربی بسکتبال است؟ 

خیر در حال حاضر من در سالن عباد نهاوند مربی ایروبیک هستم و بیشترین شاگردان را در این سالن تمرین می‌دهم.

از مسئولین ورزش شهرستان رضایت دارید؟ 

بله اما انتظار دارم ما را از این بیشتر حمایت کند واقعاً محرم روزبه مدیر دلسوز و کاردانی است که می‌تواند ورزش نهاوند را روبه‌جلو ببرد.

حرف آخر شمارا می‌شنویم؟ 

من و خیلی از همکارانم در سراسر کشور عمر و جوانی خود را درراه موفقیت ورزش و جوانان گذاشتیم اما هنوز بیمه نیستیم حتی از ما هم قدردانی نمی‌کنند امیدوارم مسئولین ما را فراموش نکنند.


گفتگو؛ کوروش قپانوری

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار