استاندار همدان با انتقاد از اینکه 123 طرح صنعتی به بانکها معرفی شده اند اما فقط 10 واحد از تسهیلات استفاده کرده اند افزود: بانکها باید جدی تر وارد میدان شوند و هفته آینده با بانکها و مدیران بخش ها برای بررسی این موضوع نشست هایی گذاشته شود.
کد خبر: ۵۰۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 11 October 2017
استاندار همدان گفت: ایجاد اشتغال ماموریت اصلی همه مسئولان است و معیار برای هر تغییر مدیریتی در این استان توجه به اشتغال تعریف شده است.

به گزارش ایرنا؛ محمدناصر نیکبخت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه دولت دوازدهم با همت مردم و رای و حضور شایسته آنها و کار خود را شروع کرده است افزود: ایجاد اشتغال از مهمترین دغدغه های مردم و از جمله ماموریت های اساسی همه مسئولان حل مساله اشتغال است.

وی با بیان اینکه اشتغال از اساسی ترین ماموریت های مدیران استانی است افزود: هیچ کوتاهی و بی توجهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

استاندار همدان ادامه داد: مدیران باید در جذب اعتبارات ملی تلاش بیشتری داشته و اعتبارات را از مرکز به استان بیاورند و نباید خود را در استان محصور کنند.

نیکبخت با بیان اینکه ایجاد اعتماد در سرمایه گذاران، شاخص مد نظر دولت است افزود: ناجی حل مشکلات سرمایه گذاری، بخش خصوصی است و از همه مدیران انتظار می رود در خدمت سرمایه گذار واقعی باشند.

وی بیان کرد: از طرحی که توجیه اقتصادی داشته و متقاضی آن اهلیت داشته باشد، حمایت و پشتیبانی می شود و نباید بگذاریم واحدهای فعال اگر دچار مشکل شدند، مشکل آنها بیشتر شود.

استاندار همدان با انتقاد از اینکه 123 طرح صنعتی به بانکها معرفی شده اند اما فقط 10 واحد از تسهیلات استفاده کرده اند افزود: بانکها باید جدی تر وارد میدان شوند و هفته آینده با بانکها و مدیران بخش ها برای بررسی این موضوع نشست هایی گذاشته شود.

وی با تاکید بر ایجاد اشتغال افزود: باید در شهرستان ها رصد شود که چه تعداد بیکار وجود دارد تا برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

نیکبخت بیان کرد: جذب سرمایه گذار، کار اصلی همه مدیران است همه باید در خدمت سرمایه گذار باشند تا با حمایت شود از آنها برای استان کار و اشتغال ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هیچ کوتاهی، بی تفاوتی و اغماضی در برخورد با سرمایه گذاران از ما پذیرفته نمی شود افزود: باید کاری کرد تا استان به شایستگی ها دست یابد چراکه در استان وحدت خوبی وجود دارد و همه با تلاش قصد دارند تا مشکل اشتغال حل و برنامه اقتصاد مقاومتی در استان اجرا شود.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید برای حفظ اشتغال و ایجاد شغل های جدید احساس وظیفه کنند و با ارائه خدمات دولت به مسئولان مردم را دلگرم کنند.

استاندار همدان تاکید کرد: همه مدیران ، برنامه کاری 6 ماهه باقی مانده و سالانه خود را برای ارزیابی ارائه کنند تا همه کارها پیوست اقتصادی داشته باشد.

نیکبخت با اشاره به توسعه اقتصادی، اجتماعی و گردشگری در استان همدان افزود: برای گردشگری برنامه های بسیاری مدونی باید صورت گیرد تا فعالتر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه استان همدان سال آینده میزبان اجلاس جهانی گردشگری است افزود: از مزیتهای توسعه استان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار