فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه پلیس زمینه و بستر شراکت در امنیت جامعه را فراهم می‌کند، گفت: امنیت برای قشر خاصی نیست و همه می‌توانند با عضویت در مجموعه پلیس افتخاری در تحقق این امنیت نقش داشته باشند.
کد خبر: ۵۰۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 11 October 2017
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۵ هزار نگهبان و شبگرد در استان همدان ساماندهی شدند.

به گزارش مهر، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در همایش نگهبانان موسسات خدماتی، حفاظتی، مراقبتی وپلیس‌های افتخاری بابیان اینکه اقداماتی که در زمینه ساماندهی نگهبانان و شبگردهای محلات اتفاق می افتد در راستای ایجاد امنیت پایدار است، افزود: امنیت مولفه‌ای مهم برای جامعه کنونی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه پلیس زمینه و بستر شراکت در امنیت جامعه را فراهم می‌کند، گفت: امنیت برای قشر خاصی نیست و همه می‌توانند با عضویت در مجموعه پلیس افتخاری در تحقق این امنیت نقش داشته باشند.

وی مشارکت مردمی و حضور پررنگ مردم در کنار نیروی انتظامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: گاهی افراد برای حفاظت از اموال شخصی خود نگهبان استخدام می کنند که این امر گویای مشارکت مردمی است.

استفاده از روش‌های نوین و جدید در توسعه و ایجاد امنیت ضروری است

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه استفاده از روش‌های نوین و جدید در توسعه و ایجاد امنیت ضروری است، عنوان کرد: باید ظرفیت پالایش الکترونیکی در نیروی انتظامی ایجاد و به‌روز شود.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه نصب دوربین مداربسته در اماکن عمومی و مراکز خرید نوعی همکاری در افزایش امنیت جامعه است، عنوان کرد: آموزش به مردم در هر زمینه به منظور عدم سوء استفاده سودجویان ضروری است.

سردار کامرانی‌صالح با اشاره به ساماندهی ۵ هزار نگهبان و شبگرد در محله های شهرهای استان همدان افزود: باید تعامل بین پلیس و نگهبانان روز به روز بیشتر و بهتر شود.

شبگردها و نگهبانان محله استان همدان در نیروی انتظامی دارای پرونده هستند

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی استان همدان نیز با بیان اینکه شبگردها و نگهبانان محله استان همدان در نیروی انتظامی دارای پرونده هستند، گفت: ۳ موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در استان همدان فعال است.

عنایت‌الله آزادی گفت: مابقی نیروهای نگهبان و شبگرد نیز زیر چتر حمایتی نیروی انتظامی استان همدان قرار می گیرند چراکه برای رسیدن به امنیت کار باید به صورت ۱۰۰ درصدی صورت گیرد.

وی از  وجود یک‌هزار و ۱۰۵ پلیس افتخاری فعال در استان همدان خبر داد و گفت: جذب ۱۵۰۰ پلیس افتخاری برنامه ریزی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار