فاضل عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این جلسه گفت:سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان همدان به عنوان سند ممتاز در کشور انتخاب شده است.
کد خبر: ۵۰۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 10 October 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی همدان به‌عنوان سند ممتاز کشور انتخاب شده است.

به گزارش ایکنا، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی اظهار کرد: قرآن معجزه گر است و هرچه بیشتر بر اساس دستورات این کتاب الهی عمل کنیم در زندگی شاهد این معجزه‌ها خواهیم بود.

وی قرآن را نسخه شفابخش الهی عنوان کرد و گفت: اطاعت از دستورات قرآن، مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله محمدی گفت: بر اساس احادیثی از ائمه اطهار(ع): «اگر کسی بی سواد باشد، اما نماز‌، روزه و اعمال وی مطابق قرآن باشد او به قرآن نزدیک تر از کسی است که قرآن را می‌خواند، اما به آن عمل نمی‌کند».

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: قرآن کریم پیش از انقلاب به معنای واقعی مهجور بود، اما خوشبختانه پس از پیروزی از انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف از جمله تلاوت، حفظ، تفسیر و... به آن توجه ویژه ای شده است.

فاضل عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این جلسه گفت:سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان همدان به عنوان سند ممتاز در کشور انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه تشکل‌های قرآنی از ظرفیت‌های استان محسوب می‌شود گفت: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی به وسیله تشکل‌های قرآنی انجام شده است.

عبادی با بیان اینکه سند فعالیت‌های قرآنی همدان به عنوان الگو در اختیار سایر استان‌ها قرار گرفته است، عنوان کرد: همدان در برگزاری آزمون‌های قرآنی هم پیشرو بوده است به گونه‌ای که آزمون‌های قرآنی با حضور بیش از ٢ هزار نفر برگزار می‌شود. 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار