کارگردان نمایش آئینی با بیان اینکه بار اصلی این کار عاشورایی برعهده مداح و موسیقی است، اظهارکرد: امیدوارم همانند سال های قبل مردم با تعظیم و ارادت مجدد به شهدای کربلا با حضور گسترده از این نمایش مذهبی استقبال کنند.
کد خبر: ۵۰۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 10 October 2017
یک کارگردان نمایش آئینی در ملایر گفت: به مناسبت ماه محرم نمایش آیینی، عاشورایی "سلطان عشق" توسط گروه نمایشی ماه و مها وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با حضور هنرمندان ملایری به نویسندگی مجید نورمحمدی از 20 مهرماه به مدت4 شب در سالن الغدیر ملایر اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، شیرین حبیبیان، سرپرست و کارگردان نمایش"سلطان عشق"، دوشنبه، 17 مهر ماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایش در تداوم نمایش "یک بیابان بی کسی" است که در 4 سال گذشته به اجرا رفته و مورد استقبال چشمگیر مردم نیز واقع شده است.

وی تصریح کرد: گروه هنری "ماه و مها" افتخار دارد که در ایام محرم با به تصویر کشیدن صحنه‌هایی از حماسه کربلا، عشق و ارادت خود را به حضرت امام حسین(ع) و یارانش نشان دهند.

حبیبیان ادامه داد: برای اجرای این نمایش این نمایش، با حضور بیش از 50 نفر عوامل و بازیگر از اول مهر ماه در حسینیه سیدالشهدا و کانون بازنشستگان کشوری تمرین داشتیم و سعی داریم با آمادگی بیشتر، گوشه‌هایی از دلیری، شهامت، جوانمردی ، شجاعت و ایثار صحرای کربلا را در قالب نمایش برای مردم بازگو کنیم.

وی گفت: نمایش آیینی "سلطان عشق" در 4 قسمت شامل واقعه شهادت حضرت علی اکبر(ع) و شهادت حضرت قاسم(ع)،شهادت حضرت عباس(ع)، شهادت حضرت علی اصغر(ع) و شامل شهادت حضرت امام حسین(ع) و یارانش و اسارت حضرت زینب(س) برگزار می‌شود که به مدت 4 شب از 20مهر ماه از ساعت 20:30 و در هر شب یک قسمت به ترتیبی که ذکر شد در سالن ورزشی الغدیر واقع در بلوار کریمخان زند اجرا خواهد شد.  

این کارگردان نمایش آئینی با بیان اینکه بار اصلی این کار عاشورایی برعهده مداح و موسیقی است، اظهارکرد: امیدوارم همانند سال های قبل مردم با تعظیم و ارادت مجدد به شهدای کربلا با حضور گسترده از این نمایش مذهبی استقبال کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار