صوفی با اشاره به حمایت قابل تقدیر استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از تیم پاس، گفت: در سال های گذشته نیز تیم هایی نظیر استقلال و تراکتورسازی تبریز در مقطعی به رده های پایین سقوط کردند اما با تلاش دوباره، بار دیگر صعود کردند و این مهم در پاس قابل تکرار است.
کد خبر: ۵۰۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 10 October 2017
رئیس هیات فوتبال همدان تاکید کرد: مسئولان و فوتبالدوستان استان در شرایطی که ناجا قصد تیمداری نداشت، با انتقال امتیاز پاس به شهر همدان این تیم را نجات دادند و بحث بازگشت به شرایط پیشین در کار نیست.

به گزارش ایرنا؛ عباس صوفی اظهار کرد: هیچ بازگشتی در کار نیست و به عنوان مرجع رسمی نقل و انتقالات فوتبال در همدان، اجازه این انتقال داده نمی شود.

وی اضافه کرد: امتیاز پاس زمانی به همدان انتقال یافت که نیروی انتظامی براساس اصل 44 قانون اساسی از ادامه تیمداری صرف نظر کرد و در واقع همدانی ها خدمت بزرگی به مکتب پاس کردند و اجازه انحلال این تیم را ندادند.

صوفی بیان کرد: هم اکنون نیز اخبار منتشره پیرامون بازگشت این تیم به تهران بی اساس است و هیات فوتبال به عنوان مرجع رسمی فوتبال استان همدان اجازه این انتقال را نمی دهد.

وی خاطرنشان کرد: تیم پاس اگرچه در این چند سال به لحاظ جایگاه تنزل داشته و اکنون در لیگ 2 کشور حضور دارد، اما همچنان تیمداری با حمایت همه جانبه مسئولان در حال انجام است.

صوفی افزود: تیم پاس عامل رشد و اعتلای فوتبال همدان و بازیکنان مستعد بومی استان شده است و بازیکنانی که هم اینک در باشگاه های مختلف کشور فعالیت دارند، ریشه از پاس دارند.

وی با بیان اینکه تیم پاس در 10 سال گذشته رگ و ریشه همدانی به خود گرفته و احساس و روحیات فوتبالدوستان با این تیم عجین شده است، گفت: حتی اکنون که پاس در لیگ 2 حضور دارد، بازی های این تیم مملو از دوستداران و هواداران می شود.

صوفی با اشاره به حمایت قابل تقدیر استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از تیم پاس، گفت: در سال های گذشته نیز تیم هایی نظیر استقلال و تراکتورسازی تبریز در مقطعی به رده های پایین سقوط کردند اما با تلاش دوباره، بار دیگر صعود کردند و این مهم در پاس قابل تکرار است.

وی افزود: فرماندهی ناجا اگر دغدغه پاس را دارد چه بسا در همدان می تواند این تیم را مورد حمایت قرار دهد تا بازهم شاهد لیگ برتری بودن پاس باشیم.

وی یادآوری کرد: همانطور که شاهدیم تیم های خوزستانی به برکت درآمدهای نفتی، کرمانی ها با استفاده از حمایت مالی صنایع مس و برخی از استان ها با استفاده از بودجه حاصل از دیگر منابع طبیعی کشور در ورزش حرفه ای هزینه می کنند و ناجا هم می تواند از پاس در همین همدان حمایت مادی و معنوی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پاس نیز گفت: انتقال پاس شایعه همیشگی و فصلی است و هم اینک در حساس ترین شرایط لیگ دسته 2 عده ای سعی در تضعیف روحیه تیم دارند.

محمدتقی رحیمی افزود: امتیاز پاس از استان همدان خارج نخواهد شد و با حداقل هزینه به دنبال کسب نتایج مطلوب با هدف صعود هستیم.

وی با قدردانی از حمایت های استاندار همدان و سایر مسئولان، گفت: تیم پاس با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد و امیدوارم با رفع مشکلات بتوانیم با قدرت و انگیزه بیشتری رقابت ها را ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا، پاس هم اکنون در لیگ دسته 2 فوتبال کشور فعالیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار