معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به برگزاری «شب شعر» با موضوع شهید همدانی، افزود: این مراسم دوشنبه با حضور شاعران و اعضای انجمن ادبی استان همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 09 October 2017
معاون فرهنگی هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و شب شعر همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار همدانی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی استان همدان، مجید فروتن معاون فرهنگی هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار همدانی، نمایشگاه هنرهای تجسمی و شب شعر در همدان برگزار می شود.

وی با تأکید بر پاسداشت شخصیت گرانقدر سردار همدانی؛ افزود: برنامه‌های فرهنگی ویژه سالگرد شهید همدانی بر این اساس در نظر گرفته شده است.

فروتن با اشاره به اینکه ویژه‌نامه سالگرد شهید همدانی توسط این اداره کل منتشر خواهد شد، اضافه کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی که تصاویری از این شهید بزرگوار است، در روز مراسم سالگرد شهید همدانی در محوطه حسینیه امام (ره) برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به برگزاری  «شب شعر» با موضوع شهید همدانی، افزود: این مراسم دوشنبه با حضور شاعران و اعضای انجمن ادبی استان همدان برگزار خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت تبیین شخصیت شهید همدانی برای نسل جوان عنوان کرد: شهید همدانی فضائل مکتبی و اخلاقی خود را در عمل نشان دادند و حضور در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(ع) جلوه‌ای از رشادت‌های این شهید بزرگوار است.

فروتن ادامه داد: تبیین شخصیت شهید همدانی از وظایف دستگاه‌های فرهنگی است و امیدواریم در دومین سالگرد شهادت سردار همدانی به گونه‌ای عمل کنیم که دین خود را نسبت به این سردار عزیز ادا کرده باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار