نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه گفتار و عمل شهید همدانی همیشه یکی بود گفت: سردار شهید حسین همدانی فراتر از زمان خودش بود و همیشه با عملش با اطرافیانش حرف می‌زد.
کد خبر: ۵۰۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 08 October 2017
حسن بهرام نیا اظهار داشت: سردار شهید حسین همدانی یک انسان آسمانی بود که روح، گفتار و عملش نیز الهی و آسمانی بود.

به گزارشتابناک همداناز نهاوند؛ وی تصریح کرد: ازاین‌جهت ایشان یک سمبل و نمونه کم‌نظیر بود که تأثیرگذاری زیادی در پیرامون، جامعه و خصوصاً جامعه مخاطب خود داشت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه نافذ و صداقتی که در تاروپود ایشان وجود داشت باعث می‌شد بی‌درنگ در افراد نفوذ پیدا کند و هرکسی که با ایشان برخورد می‌کرد آن‌ها را مجذوب خود می‌کرد.

وی عنوان کرد: من مدت‌ها در دوران دفاع مقدس افتخار داشتم که در عملیات‌ها به‌عنوان زیرمجموعه شهید همدانی فعالیت کنم و در عملیات والفجر ۵ حاج میرزا سلگی فرمانده گردان بود که در همان ابتدای عملیات مجروح شد و سردار شهید همدانی باوجود این‌که من جوان بودم فرماندهی این گردان را به من سپردند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در عملیات‌ها معمولاً خود ایشان در طول روز در بین رزمنده‌ها حضور پیدا می‌کردند و به رزمنده‌ها روحیه می‌دادند و یا اگر خودشان نمی‌توانستند شخصاً حضور پیدا کنند گروهی را برای سرکشی از رزمنده‌ها می‌فرستادند.

بهرام نیا با اشاره به این‌که شهید همدانی در جبهه نظم و انضباط را مقدم بر همه کارها می‌دانست، اظهار داشت: شهید همدانی باوجود این‌که یک فرمانده بود اما در همه عملیات‌های دفاع مقدس در خط مقدم جبهه حضور داشتند و من خودم از نزدیک نمونه این حضور را دیده‌ام.

وی با اشاره به این‌که سردار شهید حسین همدانی بعد از جنگ نیز هیچ‌وقت رزمنده‌ها را فراموش نکردند، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های کم‌نظیر شهید همدانی مردمی بودن ایشان بود به‌طوری‌که بعد از دفاع مقدس تا قبل از شهادتش همیشه و در همه شرایط و اوضاع به یاد رزمنده‌ها بود و جویای اوضاع‌واحوال زندگی آن‌ها بود که این‌یک ویژگی خاص است که فقط در افراد خاص وجود دارد.

بهرام نیا افزود: سردار شهید حسین همدانی همیشه گفتار و عملش یکی بود و به خاطر همین صداقتی که داشت با هرکسی برخورد می‌کرد او را شیفته خود می‌کرد و او را متحول می‌کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که خلع نبود شهید همدانی به‌شدت احساس می‌شود، گفت: شهید همدانی فراتر از زمان خودش بود و جسارت و شجاعت کم‌نظیری که داشت از ایشان یک انسان کامل ساخته بود که خلع نبود ایشان خیلی محسوس است و به‌شدت احساس می‌شود.

وی عنوان کرد: آنچه که مقام معظم رهبری در شأن این سردار شهید فرمودند مصداقش یک واقعیت تاریخی است و نشان‌دهنده منزلت این شهید بزرگوار است.

بهرام نیا بیان کرد: همه ما باید دعا کنیم که بتوانیم در خط و راهی که سردار شهید حسین همدانی و سایر شهیدان گران‌قدر ما رفتند و برای ما به یادگار گذاشتند در این راه و مسیر حرکت کنیم زیرا عاقبت خیری ما حرکت در این مسیر است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار