امام جمعه همدان بیان کرد: تنها با سلاح، امنیت و آرامش جامعه تامین نمی‌شود، بلکه بنابر آیات قرآن کریم، سلاح و قرآن در کنار هم تامین‌کننده آسایش و آرامش مردم جامعه اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۰۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 07 October 2017
امام جمعه همدان بیان کرد: تنها با سلاح، امنیت و آرامش جامعه تامین نمی‌شود، بلکه بنابر آیات قرآن کریم، سلاح و قرآن در کنار هم تامین‌کننده آسایش و آرامش مردم جامعه اسلامی هستند.

به گزارش ایکنا، نماینده ولی فقیه استان امروز در مراسم عزاداری و آگاه‌سازی بصیرت دینی در جمع کارکنان انتظامی با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا‌(ع) بیان کرد: این روزها، روزهای حزن و اندوه آل الله است چرا که سخت ترین روزها پس از عاشورا بر خاندان اهل بیت پیامبر به ویژه ام المصائب حضرت زینب(س) گذشت.

وی افزود: تنها با سلاح، امنیت و آرامش جامعه تامین نمی شود، بلکه بنابر آیات قرآن کریم، سلاح و قرآن در کنار هم تامین کننده آسایش و آرامش مردم جامعه اسلامی هستند.
آیت الله محمدی گفت: ما باید از لحظه لحظه واقعه قیام عاشورا درس بگیریم و در طول تاریخ این درس را برای آیندگان تبیین کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به ویژگی های دین حق گفت: امروز دشمنان اسلام و مسلمانان با راه اندازی فرقه ها و مکاتب گوناگون به نام دین درتلاش هستند تا مردم را از دین حق که همان اسلام ناب محمدی است دور کنند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به تاریخ اسلام در زمان حضرت علی (ع) و بیان مبحثی از این وقایع تاریخی گفت: یکی از مهم ترین رشته های علمی تاریخ است و باید از گذشتگان درس بگیریم.

گفتنی است در ابتدای این مراسم سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان با تسلیت ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان گزارشی از اقدامات انتظامی در۶ ماهه نخست سال جاری بیان کرد و افزود: هفته نیروی انتظامی با هدف جلب تعامل و مشارکت و تقویت رویکرد جامعه محوری پلیس با شعار «همه برای امنیت،امنیت برای همه»با بیش از یک صد برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خانوادگی برگزار می شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار